اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم

جشن غدیر در عنبرآباد برگزار شد

جشن باشکوه عید غدیر خم در مسجد صاحب‌الزمان شهرستان عنبرآباد با حضور پرشور مردم این شهر برگزار شد.

جشن غدیر در عنبرآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌‌الاسلام محمد توکلی رئیس حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد پیش از ظهر امروز در این مراسم با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) در بازگشت از آخرین سفر حج خود در روز عید غدیر 70 هزار نفر از مردم را در بیان گرم نگه داشت و خطبه مذهبی خواند و ولایت امام علی (ع) را تثبیت کرد.

وی افزود: قرآن و غدیر یک فرهنگ است اگر در کنار هم نباشند کارساز نیستند و ما مسلمانان تا زمانی از غدیر و فرهنگ غدیر دور باشیم، سعادتمند نمی‌شویم.

توکلی تصریح کرد: در مدت زمانی که حضرت علی (ع) حکومت کردند، مدینه فاضله در کوفه درست شد و در این چند سال حکومت جنگ‌های سنگین بر امام بزرگوار تحمیل کردند، اما مردم کوفه با این وجود در این سال‌ها از حکومت امام علی (ع) و زندگی لذت بردند.

رئیس حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد خاطرنشان کرد: ما مسلمانان اگر می‌خواهیم هم در دنیا و هم آخرت سعادتمند شویم باید شیوه و روش زندگی امام علی (ع) را در زندگی خود پیاده کنیم، قطعا سعادتمند می‌شویم.

به گزارش فارس، جشن بزرگ عید غدیر در بیشتر مساجد شهرستان عنبرآباد از جمله بخش جبالبارز جنوبی، شهر دوساری و دانشگاه‌ها با شکوه خاصی برگزار شد.

انتهای پیام/80005/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول