اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در گرمسار

نمایش بزرگ بازخوانی واقعه غدیر برگزار می‌شود

مسئول اردویی و گردشگری سپاه شهرستان گرمسار گفت: نمایش بزرگ بازخوانی واقعه غدیر برای نخستین بار در شهر گرمسار برگزار می‏شود.

نمایش بزرگ بازخوانی واقعه غدیر برگزار می‌شود

صفر رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان بیان کرد: دهه امامت و ولایت ایام با عظمتی است و وظیفه داریم این ایام فرخنده را با برپایی مراسم ویژه گرامی داریم.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه شهرستان گرمسار تصریح کرد: عید غدیر خم، بزرگ‏ترین عید امت اسلام است و در حقیقت حاصل تمام دلاوری‌ها و مجاهدت‌های پیامبران برای تحقق یافتن عدل الهی است.

وی با بیان اینکه غدیر خم، روز انتصاب حضرت علی (ع) به مقام خلافت و امامت است، گفت: رسول خداوند در آن روز فرمودند «من کنت مولا و فهذا علی مولا» و از آن پس امامت امیرالمؤمنین (ع) آغاز شد.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه شهرستان گرمسار گفت: مقام امامت، مقامی است که وظیفه آن رهبری جامعه است و باید زمینه و مقدمات و ابزار رسیدن به سعادت و تکامل بشری را فراهم و مهیا کند.

رسولی با بیان اینکه دهه امامت و ولایت ایامی است که باید تلاش کنیم تا معارف اهل بیت (ع) را ترویج کنیم، تأکید کرد: با اجرای برنامه‏های فرهنگی در این ایام می‏توانیم ارزش آن روزها را زنده نگه داریم و فرهنگ اسلامی را در جهان توسعه دهیم.

وی ادامه داد: نمایش بازخوانی واقعه غدیر هم‏زمان با روز مبارک غدیر خم در بلوار آیت‏الله کاشانی گرمسار برگزار می‌شود.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه شهرستان گرمسار به مسابقاتی که در این مراسم انجام می‌شود، اشاره کرد و گفت: سئوال پیامکی و شماره‌های قرعه‌کشی در در‌ب‌های ورودی مراسم پخش می‌شود و به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

رسولی افزود: کمک‌هزینه سفر به نجف اشرف، ارائه وام‌های قرض‌الحسنه و عقود اسلامی و پلاک طلا و ... از جمله جوایز این برنامه است.

انتهای پیام/2249/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول