اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر:

شرایط ورزش برای تمام اقشار فراهم شود

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: باید شرایط ورزش برای تمام اقشار جامعه فراهم شود.

شرایط ورزش برای تمام اقشار فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، فرشاد آذری امشب در دیدار با رئیس هیئت والیبال بابلسر، اظهار داشت: سعی کنید این ورزش را به صورت فراگیر در مدارس و اجتماع فرهنگ‌سازی کنید، چراکه شهرستان ظرفیت بالایی در ورزش والیبال دارد.

وی با بیان اینکه هدف شما کسب مدال قهرمانی باشد، افزود: در این راستا تلاش کنید تا بتوانید در میادین قهرمانی حرفی برای گفتن داشته باشید.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه شرایط ورزش برای تمام اقشار جامعه فراهم شود، اذعان داشت: وقتی از ورزش صحبت می‌کنیم باید بدانیم ورزش هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها است پس تلاش ما ارتقا ورزش در هر دو گروه باشد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان بابلسر نیز اظهار داشت: ورزش والیبال شهرستان بابلسر در چند سال اخیر رشد بسیار خوبی داشته است.

اسحاق عباسی افزود: هیئت والیبال بابلسر به دلیل مدیریت خوب در برگزاری مسابقات، تا کنون میزبان چندین برنامه کشوری بوده است.

وی به کسب موفقیت‌های هیئت والیبال بابلسر در سطح استان و کشور اشاره کرد و متذکر شد: شرکت در لیگ دسته یک کشور و کسب مقام نائب قهرمانی استان در رده سنی جوانان در گروه آقایان،شرکت تیم بانوان والیبالیست در سوپر لیگ کشور،شرکت در زیر گروه والیبال کشور در گروه آقایان از جمله اهم موفقیت‌های هیئت والیبال شهرستان بابلسر بوده است.

رئیس هیئت والیبال بابلسر در پایان ابراز امیدواری کرد که تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا والیبال بابلسر را به بالاترین مراحل قهرمانی برسانیم.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول