اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین:

برگزاری مسابقه علمی، ورزشی در نمین

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین گفت: با توجه به استقبال شهروندان و علاقمندان نمین از مسابقه علمی، ورزشی در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش زمان این مسابقه تا پنجم آبان ماه تمدید شد.

برگزاری مسابقه علمی، ورزشی در نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر ورودی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی در نمین اظهار داشت: این مسابقه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با طرح یک سئوال علمی و یک سئوال ورزشی و توزیع برگه‌های مسابقه در بین شهروندان، مربیان، ورزشکاران، پیشکسوتان و همچنین در بین اقشار مختلف مردم در نماز جمعه همزمان با 26 مهر ماه روز ورزش و تربیت بدنی آغاز شد.

وی تصریح کرد: علاقمندان با مراجعه به دبیرخانه ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش واقع در اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین می‌توانند برگه سئوالات را دریافت کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

ورودی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه ترویج فرهنگ مطالعه و تشویق مردم برای تحقیق در زمینه ورزش، فعالیت‌های ورزشی و نقش آن در روابط اجتماعی است.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری این مسابقه و استقبال از آن نشانگر توجه و اشتیاق مردم به افزایش آگاهی و دانش خود در زمینه فعالیت‌های ورزشی و فواید آن است.

وی با بیان اینکه توسعه و تقویت زیرساخت‌های ورزش‌های همگانی و گرایش عموم مردم به ورزش‌های عمومی نظیر پیاده‌روی در دستور کار است، بیان کرد: اگر ورزش به صورت همه‌جانبه توسعه و تقویت پیدا کند زمینه سلامتی جامعه بیش از هر زمان دیگر فراهم می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین ورزش را یکی از نشانه‌های سلامت جامعه و دوری از ناهنجاری‌های اجتماعی اعلام کرد و گفت: ورزش خود اسباب و عامل پویایی جامعه و رسیدن به سرمنزل مقصود در سعادت دنیوی و اخروی است.

انتهای پیام/62001/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول