اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری:

جایگاه ورزش مرکز مازندران مناسب نیست

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: جایگاه فعلی ورزش مرکز استان به هیچ عنوان مناسب نیست و باید با همکاری مسئولان، روسا هیئت‌ها و مربیان ارتقا یابد.

جایگاه ورزش مرکز مازندران مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین بریمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست تعامل و همکاری همه‌جانبه با خبرنگاران و اصحاب رسانه برای رشد و توسعه ورزش ساری است.

وی با اشاره به فعالیت 45 هیئت ورزشی و 300 شورای ورزشی روستا در شهرستان ساری تصریح کرد: شش بخش شورای ورزشی در سطح شهرستان فعال بوده و از ابتدای سال تاکنون بیش از 18 هزار 500 ورزشکار سازمان یافته رشته‌های مختلف ورزشی در ورزش ساری فعالیت می‌کنند.

فعالیت 182 باشگاه خصوصی و 33 باشگاه دولتی

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از فعالیت 182 باشگاه خصوصی و 33 باشگاه دولتی در ساری خبر داد و ابراز داشت: در حال حاضر در ورزش ساری 25 تیم در لیگ کشور و بیش از 50 تیم در رشته‌های مختلف لیگ استانی فعالیت دارند.

بریمانی با اشاره به حضور 32 ورزشکار دعوت شده ساروی به اردوی تیم در رشته‌ای مختلف اظهار داشت: از این تعداد 16 ورزشکار به عضویت ثابت تیم ملی درآمدند.

وی مهم‌ترین برنامه این اداره را ساماندهی هیئت ورزشی عنوان کرد و اذعان داشت: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، کشتی، کاراته، کبدی، والیبال، هاکی، تنیس، فوتبال ساحلی، هندبال، بسکتبال، تکواندو، بدمینتون، اسکواش و .... ساری دارای نماینده در لیگ کشور است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره به برگزاری مسابقات و همایش‌ها به مناسبت‌های مختلف در ورزش ساری گفت: پس از مسئولیت در مدیریت ورزش ساری سه همایش بزرگ پیاده‌‌روی خانوادگی با حضور پرشور خانواده‌ها و مسئولان برگزار شد. 

اجرای اتحادیه باشگاه‌ها

بریمانی از حضور مربیان و داوران فعال و برتر در ورزش ساری خبر داد و یادآور شد: اگر مربیان و پیشکسوتان در هیئت‌های ورزشی همکاری لازم با روسای مربوطه داشته باشند به طور حتم جایگاه ورزش ساری پیشرفت می‌شود.

وی بازدید از اماکن ورزشی دولتی و خصوصی را از کارهای مهم خود عنوان کرد و افزود: برای تقویت و همچنین جلوگیری از بی‌عدالتی برخی از هیئت‌ها، اتحادیه باشگاه‌ها را در سطح شهرستان ساری اجرا می‌کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره به حضور محمدرضا براری وزنه‌بردار ساروی در رقابت‌های جهانی 2013 لهستان تصریح کرد: این وزنه‌بردار سنگین وزن روز یکشنبه پنجم آبان برای کسب مدال جهانی به روی تخته می‌رود.

این مسئول ورزشی از کسب دو مدال جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران ساروی در ابتدا سال 92 خبر داد و افزود: در حال حاضر سید مراد محمدی در کشتی، عباد دلیلی در کبدی و ملیحه فضلی در ووشو به عنوان سه مربی ساروی در کادر فنی تیم ملی حضور دارند.

بریمانی با بیان اینکه کمک یک درصدی سازمان‌ها به ورزش از سوی مجلس حذف شده، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به حذف یک درصد بند(ب) تیم‌های باشگاهی در استان برای حضور در لیگ کشوری با مشکل مالی روبرو شده‌اند و فضای تیم‌داری برای مدیران سخت و دشوار شده است.

پیشرفت 25 درصدی سالن طبقاتی در ساری

وی از برگزاری تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ساروی خبر داد و یادآور شد: یکی از برنامه‌های ورزشی در پایان هر سال برگزاری تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران و پیشکسوتان ورزش ساری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با انتقاد از کم‌کاری برخی از روسای هیئت‌های ورزشی افزود: زمانی ورزش یک شهرستان موفق و به هدفش می‌رسد که روسا و کارکنان هیئت ورزشی شهرستان با هم تعامل و هماهنگی خوبی با اداره ورزش و جوانان داشته باشند.

بریمانی از پیشرفت 25 درصدی سالن طبقاتی در ساری اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 70 درصد ورزشکاران ما دانش‌آموز هستند و به همین خاطر تصمیم داریم برای کشف استعداد و نخبه ورزشی با آموزش‌و پرورش همکاری و تعامل لازم داشته باشیم.

انتهای پیام/86005/ح40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول