اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن:

34 هیئت ورزشی در شهرستان فریدن فعال است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن گفت: شهرستان فریدن دارای 34 هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی و یک‌هزار و500 ورزشکار است.

34 هیئت ورزشی در شهرستان فریدن فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، داریوش موسوی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشرفت و توسعه شهر‌ها اظهار کرد: رسانه‌های خبری به عنوان اساسی‌ترین محور توسعه بشری محسوب می‌شوند و تختی ورزشکار با ا‌خلاق کشورمان را رسانه‌های خبری به جهانیان معرفی کرده‌اند.

وی به قهرمان‌سازی رسانه اشاره کرد و ادامه داد: رسانه‌ها در کنار ما هستند و رسانه‌ها زمینه تعامل مسئولان را با مردم و جامعه هدف فراهم می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن با بیان اینکه شهرستان فریدن دارای 34 هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی و یک‌هزار و 500 ورزشکار در شش ماهه نخست امسال بوده است،  تصریح کرد: تعداد ورزشکاران نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته و همچنین امسال برای یک‌هزار و 700 نفر در رشته‌های مختلف کارت ورزشی صادر شده است.

وی نهادینه شدن فرهنگ ورزش را در جوامع به نوعی جرقه‌ای برای آغاز و به ثمر نشستن اهداف ورزش در خانواده  دانست و اضافه کرد:  اگر جامعه ورزش با فرهنگ‌سازی در میان مردم نهادینه شود، ورزش رشد می‌کند و به بالندگی می‌رسد.

داریوش موسوی رسانه‌ها را پلی برای رسیدن به اهداف ورزشی در جامعه دانست و تاکید کرد: در شهرستان فریدن ایجاد انگیزه نقش مهمی در فرایند ارتقای ورزش دارد و ایجاد انگیزه می‌تواند توسط رسانه‌های خبری صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها قلب تپنده برای دستگاه‌ها هستند، افزود: همچنین رسانه‌ها بازرس دستگاه‌ها هستند و با ارائه راهکار در  ایجاد انگیزه مخاطبان تأثیر دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن از ارائه کارت رایگان از محل‌های ورزشی برای خبرنگاران در شهرستان فریدن خبر داد و گفت: توجه اداره ورزش و جوانان به ورزش‌های پایه در شهرستان فریدن نخستین گام در راستای پیشرفت ورزش فریدن است.

وی همچنین ورزش شهرستان فریدن را دارای ظرفیت‌های وجودی بسیار دانست و اظهار کرد: براساس اولویت‌بندی و آسیب‌شناسی در ورزش فریدن آموزش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

موسوی با تاکید بر اینکه امروز ورزش فریدن شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در صحنه‌های استانی شده و با توجه به این پیشرفت‌ها نگاه استان به شهرستان فریدن تغییر کرده است، ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک در شهرستان فریدن شاهد شکوفا شدن سرمایه‌های ورزشی شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی هستیم.

وی با اشاره به برگزاری  مسابقات  فوتسال جوانان با حضور چهار تیم از شهر‌های چادگان، داران و افوس تصریح کرد: در پایان تیم‌های  پیروزی داران و ذوالفقار افوس به بازی‌های شهرستان‌های استان راه پیدا کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن همچنین برگزاری مسابقات دوستانه کشتی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در رده نوجوانان و جوانان با حضور 50 شرکت‌کننده بین تیم‌های فریدن و درود از استان لرستان در خانه کشتی شهید بیژن عزیزی شهر داران که در پایان به برتری تیم فریدن با نتیجه 14بر 11 رسید را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

وی تاکید کرد: صعود کوهنوردان فریدن به دره 3 هزار و 200متری سیاه دره داران و به صدا در آمدن زنگ ورزش در مدارس شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

موسوی به پاک‌سازی تپه نورالشهدای (ع) شهر داران اشاره کرد و افزود: غبارروبی گلستان شهدا (ع) و شرکت در نماز جمعه ورزشکاران از دیگر برنامه‌های هفته ورزش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2301/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول