اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اردبیل:

عید غدیر یوم شرافت امت اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: عید غدیر یوم شرافت و عظمت امت اسلامی در هدایت و راهبری صحیح در رسیدن به نقطه تعالی است.

عید غدیر یوم شرافت امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر اکبری عصر امروز در مراسم جشن تکلیف فرزندان دختر کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: واقعه غدیر یک اتفاق ساده و رویداد معمولی نبود بلکه مکتبی است که در آن آرمان‌های بشری به زیباترین شکل جلوه کرد و حقانیت دین اسلام در هدایت امت اسلامی نمود پیدا کرد.

وی درس غدیر را درس ولایتمداری و اطاعت از ولی صالح توصیف کرد و افزود: در این روز امت اسلامی شرف و مجد یافتند و در سایه ولایت حضرت علی (ع) توانستند به بزرگ‌ترین رستگاری دست پیدا کنند.

اکبری خاطر نشان کرد: ‌از همین رو عید غدیر عید اکبر امت اسلامی است که ضرورت دارد در جامعه ابعاد این عید بزرگ به عموم مردم شناسانده شده و فرهنگ‌سازی در مورد آن انجام شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تبلوری از این حادثه عظیم در سایه رهبری صالح و ولی فقیه عادل است، تصریح کرد: همه ما افتخار می‌کنیم که در حکومت صالحان و رهبر شایسته‌ای همچون امام خامنه‌ای زندگی کرده و احکام اسلامی را اجرا می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این مراسم با گرامیداشت رخداد تاریخی عید غدیر خم در مکتب اسلام گفت: در این دهه که به نام دهه امامت و ولایت نامگذاری شده همواره با اجرای برنامه‌های مرتبط پیام این عید معظم را با پیام ولایت حضرت علی (ع) و نبوت پیامبر اکرم (ص) به عموم دوستداران مکتب قرآن می‌رسانیم.

عادل عبدایمانی با گرامیداشت حضور فرزندان دختر همکاران سازمان، برای آنها سعادت و خوشبختی دنیا و عقبی را از درگاه پروردگار متعال خواستار شد.

قبل از سخنرانی، جاوید صحرایی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با قرائت اشعاری به مناسبت عید غدیر خم شور و نشاط خاصی در جمع میهمانان و همکاران ایجاد کرد.

در پایان این مراسم فرزندان دختر با اقامه فریضه نماز این امر الهی را پاس داشتند.

انتهای پیام/62003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول