اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان:

عید غدیر رمز بقای دین و اسلام است

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: عید غدیر خم رمز بقای دین و اسلام است

عید غدیر رمز بقای دین و اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محسن مسعودیان‌راد، مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در همایش امامت و ولایت، اظهار داشت: عید سعید غدیرخم حلقه اتصال امامت و نبوت، رمز بقای دین و اسلام است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عید سعید غدیر یک جریان راکد نیست بلکه آغار آن با امامت امام علی(ع) آغاز شده و تا امامت منجی عالم بشرت حضرت مهدی (عج) استمرار پیدا خواهد کرد، افزود: غدیر خم چشمه‌ای جوشان و خورشیدی درخشان است که در تمام دوران بشریت نقشه راه اسلام برای بقاء و استمرار احکام نورانی قرآن مجید است.

این مسئول با بیان اینکه غدیر خم رمز وحدت و کانون اسلام است، تصریح کرد: کسانی که اهل غدیر هستند، اهل خدمت به خلق خدا و نیازمندان نیز هستند.

وی ادامه داد: امام علی(ع) الگوی عملی خدمت رسانی به محرومین جامعه است، ایشان نه تنها با شعار بلکه با عمل خودشان همه را برای خدمت به محرومان دعوت کرده بود. یتیم نوازی امام علی زبانزد خاص و عام است.

مسعودیان‌راد با اشاره به اینکه غدیر کانون وحدت امت اسلامی و مظهر وحدت است، افزود: خدمت رسانی با غدیر یک ارتباط تنگاتنگ دارند آن کسانی که اهل غدیر هستند باید به خدمت رسانی به نیازمندان لبیک بگویند.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامه داد: غدیر پیام اخوت و برادری در دل خود دارد.

این مسئول بیان داشت: مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های امداد حکایت از روحیه خدمت رسانی و اقتدا به یک الگوی قرآنی و اسلامی است.

وی افزود: یک انقلاب و رشد جهشی در مشارکت‌های مردمی در عید سعید قربان در استان داشتیم و این لبیک جانانه به ندای قرآن است، جمع‌آوری 60 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیری نقدی در عید قربان گواه بر حضور وحدت آفرین برادران تشیع و تسنن در امر کمک رسانی به اقشار کم درآمد دارد.

این مسئول اذعان داشت: نخبگان و مسئولان به عنوان سرمایه اجتماعی در هم افزایی کمک به نیازمندان مشارکت همه جانبه داشته باشند.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول