اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل خبر داد

بازسازی واقعه غدیر برای سومین سال پیاپی در آران و بیدگل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از بازسازی واقعه غدیر برای سومین سال پیاپی در این شهرستان خبر داد.

بازسازی واقعه غدیر برای سومین سال پیاپی در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سیدمرتضی کسایی‌زادگان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی در برابر پیام مهم غدیر که توسط حجت خدا به مردم عرضه شد، ایستادند و در صدد ذبح کردن این حقیقت برآمدند.

وی با اشاره به اتفاقات پس از واقعه غدیر از جمله جنگ جمل، شهادت امام حسن(ع) و واقعه عاشورا، ابراز داشت: همان پرچم عدالتی که همه ما منتظر اهتزاز آن توسط منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) هستیم، توسط حضرت علی(ع) در زمان خود گسترانیده شد، اما مخالفان مانع از توسعه آن شده و حضرت را خانه‌نشین کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، ضعف و زبونی آمریکا و صهیونیسم و نیز اضمحلال تفکر استکباری را ثمره انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: پس از یک‌هزار و 400 سال، امام راحل برای احیای خطبه غدیر با مجاهدت گام برداشتند و پیام‌رسان غدیر شدند تا جایی که در حال حاضر نظام جمهوری

اسلامی پرچم مقابله با استکبار و حمایت از مظلومان را برافراشته است.

کسایی‌زادگان از بازسازی واقعه غدیر برای سومین سال پیاپی در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه در راستای احیای فرهنگ معنوی و نجات بخش ولایت و ولایت‌مداری همزمان با 122 شهر کشور در آران و بیدگل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرستان آران و بیدگل جزو 15شهر برتر در زمینه برگزاری این برنامه شناخته شده است، افزود: این برنامه با 250 نفر از عوامل اجرایی در قالب کمیته‌های امنیتی، خبری، فرهنگی، اجرایی، تبلیغات، پشتیبانی و مستندسازی بعد ازظهر فردا برگزار می‌شود.

کسایی‌زادگان اضافه کرد: برگزاری مسابقه از غدیر تا ظهور و مسابقه نقاشی و رنگ‌آمیزی ویژه کودکان و نوجوانان از برنامه‌های حاشیه‌ای مراسم فردا است.

وی از هیئت‌های مذهبی، شهرداری، آستان امامزاده محمد هلال بن علی (ع)، ادارات، نیروی انتظامی و باشگاه سوارکاری آران و بیدگل به دلیل حمایت در جهت برگزاری هر چه بهتر این برنامه تشکر و قدردانی کرد. 

انتهای پیام/2406/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول