اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رهبر:

غدیرخم حقیقت اسلام است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: غدیر خم حقیقت اسلام و سر حلقه اتصال امامان (ع) است.

غدیرخم حقیقت اسلام است

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از عید غدیر در روایات به عنوان بزرگترین عید  یاد می‌شود، اظهار کرد: غدیر عید الله‌اکبر  است و اگر غدیر نبود رسالت نیز از بین رفته بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: از این سرمایه باید درست استفاده کرد و این در حالی است که قرآن و اهل بیت (ع) از هم جدا‌شدنی نیستند، هر چند عده‌ای قصد داشتند که بین مودت مسلمانان با اهل بیت (ع) و نیز قرآن جدایی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) حقیقت قرآن است، اضافه کرد: تمام جنایات کم‌سابقه در جهان به دلیل جدا شدن از ولایت،علی و اولاد او است و اگر وهابیت این حقیقت را درک می‌کردند، طرفداری آمریکا را نمی‌کردند.

رهبر تصریح کرد: در ایران تبعیت از ولایت و رهبری یک حرکت جدیدی را نسبت به استکبار پیش آورد که سرچشمه آن از ولایت بوده است.

وی با بیان اینکه اهل بیت (ع) الگو هستند و نام بردن آنها تنها به اسم حضرت علی (ع) کفایت نمی‌کند، ادامه داد: محققان بزرگ اسلام معتقد به  اهل بیت (ع) و حضرت علی (ع) و اولاد اهل بیت (ع) هستند و هر چیزی شاکله دارد و این عید بزرگ نیز اساس اسلام و ولایت است.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: غدیر، اسلام ناب محمدی است و ولایت حقیقت اسلام در غدیر متبلور شده است و این در حالی است که مسلمان شیعه از ولایت فقیه جدا نیستند.

وی اظهار کرد: کشور ایران چشمه انقلاب اسلامی است که به سایر کشور‌ها می‌رود و دشمنان می‌دانند و درصدد ضربه زدن به شیعیان هستند.

رهبر اضافه کرد: اسلام چهار رکن دارد که رکن نخست عترت، رکن دوم غدیر، رکن سوم عاشورا و رکن چهارم قیام حضرت مهدی(عج) است.

انتهای پیام/63012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول