اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر خوی:

نمادهای دعوت کننده شیراز قابل الگوبرداری است

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر خوی گفت: نمادها و المان‌های گردشگری و دعوت‌کننده شهر شیراز قابل تحسین و الگوبرداری است.

نمادهای دعوت کننده شیراز قابل الگوبرداری است

علیرضا فتحی امروز در حاشیه دیدار شوراهای اسلامی سه شهر خوی، نیشابور و شیراز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امیدواریم این دیدارها مقدمه‌ای شود تا شهرداری شیراز تجارب احداث زیرساخت‌ها و پروژه‎های عمرانی خود را به مشاوران و کارشناسان خوی منتقل کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خوی نیز در همین زمینه گفت: برگزاری نمایشگاه و کاروان فرهنگ، ادب و هنر شهر خوی در شیراز می‌تواند مقدمه تبادلات فرهنگی بیشتر این دو شهر باشد.

سجاد چهره آرا افزود: در هفته فرهنگی شهر خوی در شیراز هنرمندان، شعرا و اهل موسیقی سنتی ترکستان ایران حضور دارند.

وی ادامه داد: در نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای سنتی خوی نیز آثاری از گلیم، معرق، شمع‌سازی، فرش‌بافی، غرفه‌های غذا، محصولات فرهنگی و .. آماده شده که هر روز از ساعت شش تا 9 شب پذیرای شهروندان شیرازی است.

چهره آرا با اشاره به قدمت فرهنگی و تاریخی دو شهر خوی و شیراز و ظرفیت عظیم عرفانی و فرهنگی شعرا و عرفایی مانند حافظ و شمس تصریح کرد: خوی همان شیراز است و شیراز و خوی و پیوند این دو شهر می‌تواند ابعادی فراملی پیدا کند.

انتهای پیام/2448/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول