اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید غدیر صورت می‌گیرد

اجرای 9 جشن بزرگ مردمی در شیراز

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت و عید سعید غدیرخم گفت: شهرداری شیراز بیش از 9 جشن بزرگ مردمی را با همکاری مناطق مختلف اجرا می‌کند.

اجرای 9 جشن بزرگ مردمی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی اظهار کرد: برگزاری جشن بزرگ مردمی فردا 30 مهرماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در بوستان خلدبرین، جشن بزرگ مردمی در یکم آبان‌ماه در بوستان هاشمی، بوستان خلدبرین و جنب ارگ کریمخانی بعد از نماز مغرب و عشاء، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی با عنوان میثاق با ولایت در روز دوم آبان‌ماه ساعت 6:30 صبح از بوستان شکوفه واقع در انتهای بلوار کوی زهرا (س) (میدان دفاع مقدس) تا حرم مطهر حضرت سیدعلاء‌الدین حسین (ع) از جمله برنامه‌های عید سعید غدیر خم است.

وی افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی و مسابقه بزرگ نقاشی ویژه کودکان در روز دوم آبان‌ماه ساعت هفت صبح مقابل شهرداری منطقه هفت واقع در بلوار فرصت شیرازی و همچنین برگزاری مسابقه خوشنویسی مشق ولایت در همان روز در حرم مطهر حضرت سیدعلاء‌الدین حسین (ع) رأس ساعت هفت صبح از جمله برنامه‌های شهرداری در این ایام است.

این مسئول گفت: روز جمعه سوم آبان‌ماه نیز جشن بزرگ مردمی میثاق با ولایت در بوستان آزادی بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور شهروندان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اضافه کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط مناطق شهرداری شیراز با مشارکت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج به اجرا در می‌آید و شهرداری شیراز پشتیبانی برنامه‌ها را عهده‌دار است.

سقاچی در ادامه از عموم شهروندان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در سومین حرم اهل بیت (ع) برای شرکت در برنامه‌های دهه ولایت دعوت کرد.

انتهای پیام/2448/ز/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول