اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور:

مسئله غدیر برای جوانان تبیین شود

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور گفت: مسئله غدیر که اصل آن ولایت است باید برای مردم به خصوص نسل جوان بیشتر تبیین شود.

مسئله غدیر برای جوانان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری بعد از ظهر امروز در مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه‌های علمیه استان قزوین که در شبستان مسجدالنبی برگزار شد، اظهار داشت: مسئله غدیر که اصل آن ولایت است باید برای مردم به خصوص نسل جوان بیشتر تبیین شود.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به حریم ولایت انجام می‌دهند اما تاکنون تمام نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب شده است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با اشاره به ملبس شدن طلاب حوزه‌های علمیه به لباس مقدس روحانیت ادامه داد: تمام طلاب و یاران امام زمان(عج) باید قدر این لباس را بدانند و خود را به معارف انسانی و تقوایی نزدیک‌تر کنند.

علی‌اکبری بیان کرد: طلاب در لباس روحانیت وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید بدانند که ارزش این لباس بسیار زیاد است و جایگاه والایی دارد.

این مسئول ضمن با اهمیت دانستن ارتباط روحانیت با مردم تصریح کرد: امروز روحانیون در تمام عرصه‌ها نقش ممتاز و فعالی دارند و ارتباط آنان با مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان بسیار پررنگ‌تر از گذشته است.

روحانیون ارتباط خود را با نسل جوان بیشتر کنند

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور اضافه کرد: روحانیون باید ارتباط خود با نسل نوجوان و جوان را بیشتر کنند تا بتوانند به سؤالات و شبهات آنان پاسخ دهند.

علی‌اکبری عنوان کرد: طلاب از زمانی که ملبس به لباس روحانیت می‌شوند باید در خصوص برگزاری جلسات تفسیر قرآن در مساجد اهتمام بیشتری داشته باشند چراکه این جلسات می‌تواند تأثیر زیادی در جامعه داشته باشد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور خاطرنشان کرد: امروز در مساجد سراسر کشور نیروهای نوجوان و جوان خوش فکر زیادی حضور پیدا کرده و برنامه‌های خوبی را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/77010/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول