اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش رودبار خبر داد

اعزام 540 دانش‌آموز رودباری به اردوی راهیان نور

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان رودبار گفت: در سال جاری 540 نفر از دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه این شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

اعزام 540 دانش‌آموز رودباری به اردوی راهیان نور

رضا راوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: در سال جاری 540 نفر از دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه از شهرستان رودبار جنوب به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه نخستین گروه از این دانش‌آموزان روز جمعه سوم آبان ماه سال جاری به این اردو اعزام می‌شوند، افزود: این دانش‌آموزان با همراهی 24 مربی و سرپرست با 12 دستگاه اتوبوس به این اردوها اعزام می‌شوند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان رودبار تصریح کرد: هدف از اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس آشنایی هر چه بیشتر این دانش‌آموزان با ارزش‌های اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت است که امروز دشمن با جنگ نرم درصدد کمرنگ کردن آن در بین جوانان ما است.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان از حضور در این اردوها خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در این اردوها از مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند، تا سرمایه معنوی برای آنها باشد.

انتهای پیام/80009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول