اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پردیس:

1100 دانش‌‏آموز پردیسی به اردوهای راهیان نور اعزام می‏‌شوند

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: بر اساس برنامه‌‏ریزی‏های انجام شده، یک هزار و 100 نفر از دانش‌‏آموزان پردیسی به اردوهای راهیان نور اعزام می‏‌شوند.

1100 دانش‌‏آموز پردیسی به اردوهای راهیان نور اعزام می‏‌شوند

علی‎اکبر کافی امروز در حاشیه این مراسم در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، از اعزام یک هزار و 100 بسیجی از شهرستان پردیس برای بازدید از مناطق جنگی در ماه‎های آینده خبر داد.

وی افزود: امروز هم بنا بر ابلاغی که از سپاه استان تهران داشتیم و طبق سهمیه اختصاص یافته، 6  دستگاه اتوبوس را برای اعزام دانش‌‏آموزان پردیسی به مناطق عملیاتی در نظر گرفتیم و 200 نفر در نخستین کاروان شهرستان پردیس راهی مناطق جنگی شدند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: این نخستین کاروان دانش‎آموزی اعزامی شهرستان پردیس در سال تحصیلی جاری بود؛ اما پیش از این نیز اعزام‌‏هایی را به مناطق غربی کشور داشتیم.

کافی بیان کرد: پس از این نیز کاروان‎های دیگری راهی مناطق جنگی جنوبی کشور خواهند شد و طی ماه‎های آینده طبق آماری که آموزش و پرورش اعلام کرده است، امسال یک هزار و 100 نفر از دانش‎آموزان مقطع دبیرستان اعم از دختر و پسر را از پردیس به این مناطق اعزام خواهیم کرد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس اظهار داشت: با کمک فرمانداری پردیس، بسته‎های فرهنگی بین دانش‎آموزان توزیع می‏‌شود تا بیشتر با این مناطق آشنا شوند.

کافی افزود: با توجه به حوادث سال گذشته و مانور شدید دشمنان بر روی اردوهای راهیان نور، استقبال بسیار خوبی از سوی خانواده‎ها صورت گرفت و خود خانواده‎ها به این باور رسیده‎اند که هیچ کجا سالم‎تر از فضای جنگ و سپاه نیست.

انتهای پیام/2568/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول