اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باشت خبر داد

مسابقه کتاب‌خوانی غدیر در قرآن در شهرستان باشت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باشت از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان غدیر در پیام وحی در این شهرستان خبر داد.

مسابقه کتاب‌خوانی غدیر در قرآن در شهرستان باشت

سید نجم‌الدین علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت، اظهار کرد: هم‌زمان با دهه ولایت و امامت و گرامی‌داشت عید سعید غدیر‌خم مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت و حمایت اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان باشت برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باشت افزود: این مسابقه در راستای آشنایی نسل جوان با معارف غدیر با عنوان «غدیر در قرآن» ظهر جمعه بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی عظمت و زیبایی عید غدیر را برتر از هر عیدی دانست و اظهار کرد: در این عید بزرگ امیرالمومنین علی (ع) به عنوان جانشین به حق خاتم‌الانبیاء (ص) در زمین معرفی شد و چنین روزی برای مسلمانان روزی بزرگ؛ و شایسته جشن گرفتن است.

علیزاده در ادامه تصریح کرد: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با موضوعات مختلف فرصت خوبی برای فرهنگ‌‌سازی و آشنایی همگان با مبانی دین اسلام به‌ شمار می‌‌آید.

به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی؛ سئوالات مسابقه در محل مصلای نماز جمعه میان نمازگزاران توزیع می‌شود و افراد می‌توانند با توجه با سخنان امام جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نیز تعدادی از این سئوالات را پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه در شهرستان باشت افراد باسواد و مشتاق کتاب‌خوانی بسیار زیاد است، ابراز داشت: این نهاد آمادگی لازم را در انجام هرگونه فعالیت در راستای انجام امورات فرهنگی دارد و از افراد مشتاق در این راستا استقبال خواهد کرد.

علیزاده از اهدای جوایز نفیسی چون سکه طلا، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و بسته‌های فرهنگی به کسانی که بتوانند به حداکثر سئوالات پاسخ دهند خبر داد.

انتهای پیام/82007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول