اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان:

حوزه فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی گیلان برتر کشور شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از کسب رتبه برتر کشور توسط حوزه فناوری اطلاعات این نهاد خبر داد.

حوزه فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی گیلان برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل جانعلی‌پور صبح امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به کسب موفقیت این نهاد در حوزه فناوری اطلاعات اظهار کرد: حوزه فناوری اطلاعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان حوزه برتر IT انتخاب شد.

به گفته وی، حوزه فناوری اطلاعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان پیش از این نیز در حوزه تجهیز کتابخانه‌های عمومی به خدمات نوین دیجیتال دارای رتبه برتر از بین حوزه‌های فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شده بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان اضافه کرد: گیلان در 72 باب کتابخانه عمومی حدود 400 دستگاه رایانه دارد و در 55 کتابخانه عمومی خدمات رایانه‌ای ارائه می‌شود.

وی افزود: مسئول فناوری اطلاعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان به نمایندگی از مسئولان IT کتابخانه‌های عمومی از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نمایشگاه بین‌المللی GITEX که از 28 مهر تا دوم آبان جاری در شهر دبی در حال برگزاری است، اعزام شد.

به گفته جانعلی‌پور، نمایشگاه بین‌المللی GITEX در خاورمیانه از جایگاه با اهمیتی برخوردار است و شرکت‌های بزرگ صاحب فناوری و محصول و شرکت‌های فعال این حوزه با نگاه بسیار ویژه از آن بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول