اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

چهار بانده کردن جاده ورودی چرام به باشت

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از چهار بانده کردن جاده ورودی چرام به باشت خبر داد.

چهار بانده کردن جاده ورودی چرام به باشت

پژمان نیک‌اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از چهار بانده کردن جاده ورودی چرام به باشت خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر برنامه‌های در نظر گرفته شده جهت توسعه شهرستان چرام، اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان چرام شهرستانی است که دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی است.

این مسئول اضافه کرد: در شهرستان چرام بحث کشاورزی که از قطب‌های کشاورزی استان است، وجود دارد، بحث صنعت و معادن و معدن فسفات چرام که از معادن بسیار غنی کشور است، و همچنین این شهرستان در بحث گردشگری پتانسیل‌های بسیار خوبی دارد.

وی با بیان اینکه پیگیر همه این موارد به صورت ویژه خواهیم بود، خاطرنشان کرد: آن چیزی که در کوتاه مدت و در همین مدت کم پیگیری کردیم و ان‌شاء‌الله دنبال برطرف کردن آن هستیم، بحث ورودی شهر چرام از طرف باشت بوده که مجوزات لازم داده شد و عملیات عمرانی آن شروع خواهد شد که این ورودی چهار بانده شود.

بحث جاده باغچه سادات سرفاریاب از دیگر مواردی بود که توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ذکر شد و عنوان کرد: با تمهیداتی که با رهنمودهای جناب استاندار انجام گرفت، برنامه‌ریزی شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفت ‌و آمد مردم در این جاده تسهیل شده و بتوانند در قسمتی از همان جاده قدیم زیرسازی انجام گرفته و رفت‌ و آمد تسهیل شود تا در آینده در درازمدت بحث توسعه کلی جاده در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/82002/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول