اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن‌های اسلامی مدارس چرام:

شهرستان چرام 135 شهید تقدیم انقلاب کرد

مسئول انجمن‌های اسلامی مدارس چرام گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در طول هشت سال دفاع مقدس یک ‌هزار و 800 شهید تحویل انقلاب و ایران اسلامی داده است که از این تعداد 135 شهید متعلق به شهرستان چرام هستند.

شهرستان چرام 135 شهید تقدیم انقلاب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز جمعی از دانش‌آموزان و انجمن‌های اسلامی مدارس چرام، با حضور در گلزار مطهر شهدای این شهر، با همکلاسی آسمانی خود نجوا کردند.

در این برنامه اکبر نعمتی ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: شهدا سند افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و با ایثار خون خودشان باعث شدند که ما امروز بتوانیم به راحتی در این جامعه زندگی کنیم و در تمام جهان حرف برای گفتن داشته باشیم.

مسئول انجمن‌های اسلامی مدارس شهرستان چرام با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «گلزار مطهر شهدا چیزی کمتر از زیارتگاه‌ها ندارند»، عنوان داشت: کسانی که برای زیارت و ادای دین به گلزار مطهر شهدا می‌روند، به عنوان زائرین شهدا هستند و خواسته‌هایشان را از شهدا بخواهند زیرا آنان نزد خداوند از آبرو و عزت برخوردارند و می‌توانند ما را شفاعت کنند.

نعمتی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در طول هشت سال دفاع مقدس یک‌هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرده است که از این تعداد 135 شهید متعلق به شهرستان چرام است که نسبت به جمعیت جزو اولین شهرستان‌هایی است که بیشترین شهید را تقدیم اسلام کرده است و این یکی از افتخارات این شهرستان است.

انتهای پیام/82002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول