اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

اولین جلسه آموزش دینی مربیان مهد کودک در چرام برگزار شد

اولین جلسه آموزش دینی مربیان مهد کودک در چرام به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

اولین جلسه آموزش دینی مربیان مهد کودک در چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام پیش از ظهر امروز اولین جلسه آموزش دینی مربیان مهد کودک در چرام به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام نعمتی‌پور در این جلسه آگاهی به نیازها، توجه به رشد و نظم و انضباط، داشتن توانایی و صلاحیت لازم، نگاه برابر و برخورداری از سلامت جسمی و روحی و علاقه‌مند بودن به کار با کودکان را از ویژگی‌های یک مربی مهد کودک برشمرد و اظهار کرد: ایجاد زمینه رشد و بالندگی باعث تقویت روحیه خودباوری و منش و هوش فوق‌العاده در این مقطع سنی می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات چرام در ادامه گفت: تحقیقات نشان داده است منش و میزان هوشیاری کودکان ذاتی و ارثی نیست و چنانچه زمینه‌ای فراهم شود این صفات در افرادی که در این مهدها شرکت می‌کنند قابل رشد است.

نعمتی‌پور در پایان به تشریح نظریه یکی از روانشناسان پرداخت و خاطرنشان کرد: به نظر این روانشناس شیوه روش و آموزش و پرورش کودک در این مقطع سنی تعیین کننده موفقیت‌های تحصیلی و کسب مدارج علمی او و همچنین عامل ایجاد خوشبختی در زندگی خصوصی او می‌شود.

انتهای پیام/82002/ط10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول