اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

برای پیشرفت چرام باید سختی‌‌ها و کمبودها را تحمل کرد

فرماندار چرام گفت: شهرستان ما نوپا است و قطعاً کمبودهایی داریم، سختی‌هایی هم همراه داریم ولی مدیر باید بتواند با این سختی‌ها و مشکلات کنار بیاید که یکی از مهم‌ترین ابزار مدیریت سعه صدر است.

برای پیشرفت چرام باید سختی‌‌ها و کمبودها را تحمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌رضا نیکروز پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه شهردار چرام اظهار کرد: پذیرش مسئولیت‌ها، پذیرش امانت‌داری الهی است، یعنی نگاه ما به مسئولیت، نگاه الهی باشد، در واقع تکلیفی است که بر گردن ما گذاشته شده و باید روزی به آن پایان دهیم.

فرماندار چرام با اشاره به حدیثی که «اگر خداوند خیر بنده‌ای را بخواهد حاجات مردم را در دست او قرار می‌دهد»، گفت: یکی از اداراتی که بیشترین ارباب رجوع را دارد، شهرداری است و شهرداری که انتخاب می‌شود باید دارای خصوصیات ویژه‌ای باشد.

وی با اشاره به این خصوصیات از دیدگاه حضرت علی (ع)، اولین ویژگی را تحمل بالا در سختی‌ها ذکر کرد و یادآور شد: شهرستان ما نوپا است و قطعاً کمبودهایی داریم، سختی‌هایی هم همراه داریم ولی مدیر باید بتواند با این سختی‌ها و مشکلات کنار بیاید که یکی از مهم‌ترین ابزار مدیریت سعه صدر است.

این مسئول برخورد منصفانه با زیردستان را مورد تاکید قرار داد و ابراز کرد: یک اداره مانند یک تیم است، هیچ‌گاه مدیر نمی‌تواند به تنهایی کاری را پیش ببرد و همکاری، مساعدت و همیاری دیگر پرسنل و همکاران لازم است.

نیکروز با بیان اینکه پرسنل شهرداری پرسنل خدوم و زحمتکشی هستند، ضمن تقدیر از تلاش آنان، گفت: مهم این است انسان در هر مقطعی که هست کارش را برای رضایت خداوند و به نحو احسنت انجام دهد.

انتهای پیام/82002/ط10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول