اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سابق چرام:

راه‌اندازی کامل کارخانه آسفالت از اقدامات مهم شهرداری چرام بود

شهردار سابق چرام گفت: تعمیر و راه‌اندازی کامل کارخانه آسفالت و اقدام به گازسوز کردن آن را یکی از اقدامات بسیار مفید شهرداری چرام بود.

راه‌اندازی کامل کارخانه آسفالت از اقدامات مهم شهرداری چرام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام علی نوری صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه شهردار چرام ضمن ابراز خرسندی از اینکه در مدت تصدی خود به عنوان شهردار چرام توانسته بخشی از مشکلات چرام را برطرف کند، به ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری پرداخت و اظهار کرد: در مدت مسئولیت حقیر، مقدار 200 هزار متر مربع زیرسازی، 180 هزار متر مربع آسفالت، 14 کیلومتر جدول‌گذاری و همچنین 50 هزار متر مربع احداث فضای سبز، انجام گرفت.

شهردار سابق چرام اضافه کرد: سه کیلومتر پل روی جداول معابر شهر، 600 متر مربع احداث پل روی کانال هدایت سیلاب که موجب دسترسی آسان‌تر به معابر شد از جمله دیگر کارهای انجام گرفته در چرام بود.

وی با بیان اینکه مبلغی با مقدار 4 میلیارد تومان در این مدت هزینه شده است که از طریق اعتبارات عمرانی یک چهارم آن تخصبص داده شد، گفت: سه چهارم اعتبارات از محل درآمد شهرداری و پتانسیل موجود در شهرداری بوده است.

این مسئول، تعمیر و راه‌اندازی کامل کارخانه آسفالت و اقدام به گازسوز کردن آن را یکی از اقدامات بسیار مفید شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: سامان‌دهی به محیط اداری از جمله محوطه‌سازی، دیوارکشی، پرداخت حقوق پرسنل به صورت مستمر در پایان هر ماه، پرداخت مبلغ 250 میلیون به افراد بازنشسته به تعداد 12 نفر، سامان‌دهی سیستم اداری و اقدام به ضابطه‌مند کردن قوانین شهرداری و شهرسازی و سامان‌دهی کمیسیون‌های ماده 77 و 100 از دیگر موارد مورد بررسی قرار گرفته بود.

نوری در ادامه تغییر و تحول را لازمه پیشرفت ذکر کرد و با تاکید بر این مطلب که همه ما با تعامل و همدلی و همکاری با شهردار جدید در پیشرفت امورات شهری گام موثری برمی‌داریم، تصریح کرد: مشکلات شهری را یکی پس از دیگری برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام/82002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول