اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری کل گلستان:

بنیاد صیانت از خانواده در گلستان ساختمان ندارد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گلستان یکی از مهمترین نیازهای بنیاد صیانت از خانواده را تعیین مکانی برای فعالیت این نهاد ذکر کرد.

بنیاد صیانت از خانواده در گلستان ساختمان ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین شعبانی صبح امروز در جمع اعضای بنیاد صیانت از خانواده در گرگان اظهار داشت: نامه‌هایی به شهرداری و شورای شهر گرگان ارسال شده تا حمایت خود را از بنیاد صیانت اعلام کنند اما شهرداری تاکنون پاسخی نداده و شورای شهر نیز به دلیل تغییرات ایجاد شده هنوز جواب قانع‎کننده‎ای نداده است.

وی با بیان اینکه هیئت امنای بنیاد صیانت از خانواده در استان شکل گرفته است، تصریح کرد: هیئت مدیره بنیاد نیز با ترکیب 9 عضو اصلی و دو عضو علی‎البدل تعیین شدند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل گلستان افزود: هیئت مدیره بنیاد صیانت تاکنون چهار جلسه تشکیل داده است که فتح‎الله نوری به عنوان رئیس هیئت مدیره و مهری مهدوی به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند.

بنیاد صیانت از خانواده درآمدزا نیست

شعبانی با بیان اینکه دبیرخانه بنیاد صیانت همچنان متمرکز نیست، یادآور شد: برخی جلسات بنیاد صیانت در استانداری تشکیل شده و فقدان مکان مناسب سبب شده تاکنون با مشکلاتی همراه باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان برای مکان بنیاد صیانت اعلام همکاری کرده است، گفت: آنها قول مساعد دادند مکان وقفی و یا یکی از سالن‎های امامزاده عبدالله(ع) شهر گرگان را پارتیشن‎بندی کرده و در اختیار بنیاد قرار دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل گلستان با بیان اینکه بنیاد صیانت درآمدزا نیست، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم ساختمان دیگری برای فعالیت بنیاد تهیه کنیم تا تردد زوجین برای مشاوره به بنیاد فراهم شود نیاز داریم تا شهرداری در مال‎الاجاره حمایت لازم را داشته باشد.

شعبانی گفت: تمام تلاش بنیاد صیانت از خانواده این است تا در راستای کاهش آسیب‎ها از جمله طلاق در گلستان فعالیت جدی داشته باشد که در این راستا همکاری دستگاه‎های اجرایی یک ضرورت است.

انتهای پیام/83001/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول