اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید غدیر

دیدار جمعی از مسئولان استان سمنان با خانواده شهدا

فرماندار شهرستان سمنان به اتفاق جمعی از مسئولان استان سمنان با خانواده‎های شهید سیدمحمود زرگر و سیدعباس سیادت، جانباز شیمیایی 70 درصد دیدار کردند.

دیدار جمعی از مسئولان استان سمنان با خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر، فرماندار شهرستان سمنان به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سمنان، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با خانواده‎های شهید سیدمحمود زرگر و سیدعباس سیادت، جانباز شیمیایی 70 درصد دیدار کردند.

فرماندار شهرستان سمنان در این دیدار پیشاپیش عید سعید غدیر خم را خدمت خانواده‎های شهید و جانباز تبریک عرض کرد و گفت: عید غدیر از شریف‎ترین اعیاد و در روایات اسلامی به عید‎الله الکبر تعبیر شده است چرا که حاصل زحمات تمام فرستادگان الهی در این روز به نتیجه رسیده است.

وی بیان کرد: روز غدیر روزی است که خداوند در آن روز دین را به کمال رسانید و نعمت را بر امت تمام و دین اسلام را برای انسان‎ها برگزید.

سعدالدین افزود: بزرگ‎ترین نعمت در دنیا ولایت است که باعث می‎شود رفتار و اندیشه‎های ما جهت پیدا کرده و با حرکت در صراط مستقیم به رستگاری و عاقبت به خیری معطوف شود.

در پایان به رسم یادبود هدایایی به مادر شهید سیدمحمود زرگر و جانباز 70 درصد سیدعباس سیادت اعطا شد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول