اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال مازندران:

جایگاه خبرنگاران ورزشگاه شهید وطنی مناسب‌سازی شود

مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان مازندران گفت: جایگاه خبرنگاران ورزشگاه شهید وطنی در شان این قشر زحمتکش نیست.

جایگاه خبرنگاران ورزشگاه شهید وطنی مناسب‌سازی شود

محمد نعمتی ‌در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: خبرنگاران ورزشی مازندران در روز بازی نساجی مازندران و نیروی زمینی تهران مشکلی درباره استفاده از اینترنت ورزشگاه شهید وطنی نداشتند.

وی افزود: در روزهای گذشته پیگیر حل مشکل اینترنت ورزشگاه شهید وطنی بودیم تا خبرنگاران استان بدون هیچ مشکلی بتوانند اخبار خود را مخابره کنند.

وی تصریح کرد: حل مشکل جایگاه خبرنگاران ورزشگاه شهید وطنی نیز باید همگام با تغییر و تحولات اساسی روزهای اخیر این ورزشگاه پیش برود و برطرف کردن مشکل اینترنت این ورزشگاه نخستین گام در این زمینه بود.

نعمتی با بیان اینکه جایگاه خبرنگاران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به هیچ عنوان در شأن این قشر احداث نشده است، متذکر شد: متأسفانه با وجود هزینه‌های هنگفتی که برای جایگاه ویژه این ورزشگاه صرف شده، جایگاه خبرنگاران در بدترین وضع ممکن قرار دارد و  کمبود جا و نداشتن سرپناه در روزهای سرد و بارانی زمستان مشکلات زیادی را برای خبرنگاران و تصویربرداران به وجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: برای حل این مشکلات هزینه زیادی صرف نخواهد شد ولی بی‌شک نتیجه به دست آمده بسیار موثر خواهد بود.

‌نعمتی تلاش و توجه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان به پیشرفت احداث اماکن ورزشی استان را ستود و گفت: امیدوارم آقای سعادت‌مند در خصوص حل مشکلات جایگاه‌های دو ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و شهید متقی ساری عنایت ویژه  را داشته باشند تا شاهد میزبانی آبرومندانه بازی‌های فوتبال در این دو ورزشگاه باشیم.

مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال مازندران در پایان ضمن انتقاد از ورود افراد متفرقه به جایگاه خبرنگاران گفت: تلاش داریم تا با کمک مسئولان امنیتی ورزشگاه‌ها از ورود افراد متفرقه به جایگاه خبرنگاران جلوگیری شود تا ضمن حفظ قداست این قشر، امر خبررسانی نیز هر چه بهتر و سریع‌تر انجام شود.

انتهای‌پیام/‌86017/ش30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول