اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور ایرانشهر – سرباز – چابهار

دومین جایگاه عرضه سوخت شهر راسک راه‌اندازی شد

مدیر پخش فرآورده‎های نفتی منطقه چابهار گفت: دومین جایگاه عرضه سوخت شهر راسک در محور ایرانشهر – سرباز – چابهار راه‎اندازی شد.

دومین جایگاه عرضه سوخت شهر راسک راه‌اندازی شد

یوسف روشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: دومین جایگاه عرضه سوخت شهر راسک راه‌اندازی شد، این جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی در حاشیه محور ایرانشهر – سرباز – چابهار قرار دارد.

مدیر پخش فرآورده‎های نفتی منطقه چابهار ادامه داد: جایگاه عرضه سوخت شماره دو راسک با 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات بخش خصوصی احداث شده و مجهز به امکانات هوشمندی است که از هدر رفت سوخت جلوگیری می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این جایگاه در سه کیلومتری شهر راسک واقع شده است افزود: با راه‎اندازی جایگاه عرضه سوخت در این محل، از بار ترافیکی جایگاه شماره یک که در مرکز شهر راسک قرار دارد، کاسته شده است.

پیش از این شهروندان راسک و مسافرانی که از این مسیر تردد می‎کردند برای تامین سوخت به تنها جایگاه عرضه سوخت شهر راسک در مرکز این شهر مراجعه می کردند که سبب ایجاد صفوف طولانی در جایگاه می‌شد.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول