اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

کلاس‌های هلال‌احمر به‌ صورت رایگان برگزار می‌شود

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: کلاس‌های هلال‌احمر به‌ صورت رایگان برگزار می‌شود.

کلاس‌های هلال‌احمر به‌ صورت رایگان برگزار می‌شود

علی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر یک سازمان بشردوستانه جهانی است، اظهار داشت: همه افراد بدون هیچ محدودیتی می‌توانند عضو این سازمان شوند.

وی با تاکید براینکه اعضای جمعیت هلال‌احمر دارای رده‌بندی سنی هستند، افزود: اعضای زیر 10 سال به عنوان غنچه‌های هلال‌احمر شناخته شده و شامل کودکان مهدهای کودک‌، آمادگی‌ها و پیش دبستانی هستند.

این مسئول ادامه داد: اعضای بالای 10 سال به عنوان جوانان هلال‌احمر محسوب می‌‌شوند، اما همچنان به عنوان امدادگر مطرح نیستند.

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام از داوطلبین در همه شعبات و پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر استان زنجان صورت می‌پذیرد، گفت: برای ثبت‌نام افراد تکمیل فرم، داشتن کپی شناسنامه و یک قطعه عکس الزامی است. 

طاهری ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر سعی در جذب نیرو دارد و به همین منظور با داشتن پایگاه در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و برپا کردن چادرهایی در مناسبت‌های مختلف علاقه‌مندان را جذب می‌کند.

وی با بیان اینکه امتیازهای ویژه‌ای برای اعضای هلال‌احمر در نظر گرفته شده، گفت: مجتمع‌های ورزشی، فرهنگی و کتابخانه‌ها تخفیفاتی برای اعضای هلال‌احمر در نظر گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه همه آموزش‌های هلال‌احمر به ‌صورت رایگان است، متذکر شد: آموزش‌های همگانی، آموزش‌های 35 ساعته و آموزش‌های پایه برای همگان رایگان است.

طاهری کلاس‌های تخصصی امداد را ویژه اعضای هلال‌احمر خواند و اذعان داشت: آموزش‌های تخصصی امدادی فقط برای اعضای هلال‌احمر برگزار می‌شود تا در مواقع بحران امکان بهره‌مندی از این افراد امکان‌پذیر باشد.

انتهای پیام/2308/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول