اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان:

همسویی دستگاه‎های اجرایی برای تحکیم بنیان خانواده ضروری است

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان بر ضرورت همسویی دستگاه‌های اجرایی برای تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد.

همسویی دستگاه‎های اجرایی برای تحکیم بنیان خانواده ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی عصر امروز در چهارمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان گلستان در سال 92 اظهار داشت: فعالان فرهنگی باید آسیب‎هایی که کانون خانواده را تهدید می‎کند شناسایی و درصدد ارائه راهکارهای مناسب برآیند.

وی با بیان اینکه فعالیت سازمان‎های مردم‌نهاد باید مورد بررسی و نظارت بیشتری قرار بگیرد، تصریح کرد: برخی از این سازمان‌ها به جای اینکه مانع گسست خانواده شوند راه‎حل طلاق را پیشنهاد می‎دهند که این مراکز راهبرد مفیدی برای کاهش میزان طلاق نیست.

انتقاد از عدم همکاری دستگاه‎ها در طرح مطلع مهر

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان از عملکرد برخی دستگاه‎های استان که در طرح مطلع‎مهر همکاری لازم را نکردند، انتقاد کرد و افزود: دستگاه‎های اجرایی استان، عدم اجرای طرح مطلع‎مهر را در کمبود بودجه و اعتبارات عنوان می‎کنند در حالی‌که برای برگزاری برنامه استانی و تبدیل آن به یک برنامه ملی هزینه‎های زیادی متحمل می‎شوند.

مهدوی تاکید کرد: صدای طلاق و آسیب‎های اجتماعی دیگر باید چگونه بلند شود تا مسئولان توجه و حساسیت بیشتری در این حوزه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده باید به عنوان یکی از موضوعات درجه یک کشور در اولویت مسئولان قرار بگیرد، گفت: بنیاد صیانت از خانواده از ظرفیت دستگاه‎های اجرایی برای کاهش آسیب‎های اجتماعی استفاده خواهد کرد.

عفاف و حجاب یکی از اولویت‎های جدی است

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان از دستگاه‎های عضو بنیاد صیانت از خانواده خواست تا نهایت همکاری را داشته باشند و افزود: دستگاه‎ها و نهادهایی که در زمینه کاهش آسیب‎های اجتماعی تلاش می‎کنند باید اطلاعات دستگاه‎های خود را با یکدیگر لینک کنند تا زمینه رسیدن به نتایج مدنظر تسهیل شود.

مهدوی در خصوص مداخلات دستگاه‎ها در زمینه عفاف و حجاب بیان داشت: مسئله عفاف و حجاب یکی از اولویت‎هایی است که می‎تواند در کاهش ناهنجاری‎های اجتماعی موثر باشد.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول