اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور/

توقف نساجی در مقابل نیروی زمینی در قائمشهر‌

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نساجی مازندران در نخستین میزبانی خود در استادیوم وطنی تن به تساوی داد.

توقف نساجی در مقابل نیروی زمینی در قائمشهر‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، از سری رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز نساجی مازندران در حضور بیش از 7 هزار هوادار در استادیوم شهید وطنی به دیدار نیروی زمینی تهران رفت.

تیم نساجی پس از یک سال و نیم دوری از میزبانی ‌دوباره با همت مسئولان طعم میزبانی را ‌چشید.

نیمه اول این دیدار با حساسیت خاصی برای هر دو تیم آغاز شد، البته این بازیکنان نساجی بودند که توانستند چند‌ موقعیت حساس را ‌روی دروازه حریف خلق کنند.

بازیکنان نساجی در این نیمه با حفظ توپ و ارسال‌های بلند سعی داشتند تا دروازه نیروی زمینی را فرو بریزند.

نیمه اول این دیدار علی‌رغم حملات تیم نساجی دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.

در این بازی برای نساجی مازندران این بازیکنان محمدباقر شعبانی، عیسی پرتو، احمد اسماعیلی، حسن بغلانی، مصطفی نوربخش (از دقیقه 75 سجاد عاشوری )، میلاد کامل(دقیقه 57 اسماعیل غروی )، محمد نژادمهدی، پویا خاورپور (دقیقه 67 حسن رمضانی)، مجتبی رمضانی، فرید عابدی به میدان رفتند و سرمربیگری این تیم را یونس گراییلی بر عهده داشت.

بازیکنان تیم نیروی زمینی تهران نیز ‌در این دیدار سید محمد حسینی، علیرضا افاضلی، حامد بوربور، محمد مهدی ورنکش، فرهاد شفاعی، پیمان نامور، سید حسن جعفری، مهدی پیکانی (سعید صادقی دقیقه 90)، تورج رجایی، مصطفی کریمی (محمد لطفی دقیقه 83 )، آرش محبی (موسی شهبازی دقیقه 86) با سرمربیگری کورس آقازاده به میدان رفتند.

تنها اخطار این بازی را محمد مهدی ورنکش از نیروی زمینی در دقیقه33 دریافت کرد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم این دیدار شاهد یک بازی پایاپای از سوی بازیکنان هر دو تیم بودیم اما در ادامه این تیم نساجی بود که با به گردش در آوردن توپ و میدان در زمین حریف سعی داشتند برتری میدانی خود را بر حریف تحمیل کنند ولی اشتباهات فردی و پیاپی آنها سبب شد تا موقعیت خطرناکی را از این تیم شاهد نباشیم تا اینکه در دقیقه 71 بازی این تیم نیروی زمین با شوت خطرناک و زمینی آرش محبی می‌رفت تا کار دست نساجی دهد.

در دقیقه 77 بازی نیز احسن رمضانی، بازیکن تازه به میدان آمده نساجی با موقعیت خطرناک خود ورزشگاه را نیم‌خیز کرد ولی شوت کم جان او به راحتی از کنار دروازه به اوت رفت.

به گزارش فارس‌، نساجی مازندران با این تساوی و کسب هشت امتیاز با یک بازی کمتر در رده ششم جدول رده بندی گروه (الف) قرار گرفت.

انتهای‌پیام/86017/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول