اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن خبر داد

فعالیت 45 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان‌های «فریدن»، «بوئین» و «میاندشت»

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن از فعالیت 45 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان‌های «فریدن»، «بوئین» و «میاندشت» خبر داد.

فعالیت 45 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان‌های «فریدن»، «بوئین» و «میاندشت»

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، حسن کیخایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جایگاه بسیار ویژه‌ای برای ابراز اندیشه‌های هنری و کشف و پرورش استعداد‌های نهفته جوانان و نوجوانان هستند، اظهار کرد:  وجود این کانون‌ها در شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت به دلیل وسعت این شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی از برگزاری دوره کتابداری کانون‌های فرهنگی، هنری و دوره خوشنویسی در آبان‌ماه امسال در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: دوره کتابداری ویژه کتابداران فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد غرب استان اصفهان است که در شهرستان فریدن مرکز منطقه غرب استان اصفهان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن تصریح کرد: نمایشگاه آثار هنری مرجان سلیمانی هنرمند دارانی از روز دوشنبه 6 تا 10 آبان‌ماه امسال در مجموعه مجتمع فرهنگی کوثر شهر داران برای عموم برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: بازدید‌کنندگان می‌توانند، همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 13 و از ساعت 15 تا 17 بعد از ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

کیخایی، هنر خوشنویسی را ریشه در فرهنگ ناب اسلامی دانست و تأکید کرد: یک دوره کلاس آموزش خوشنویسی دوره مقدماتی تا مدرک ممتاز توسط هنرمند خوش‌ذوق حمید مقصودی  در آبان‌ماه امسال در شهرستان فریدن برگزار می‌شود.

وی از علاقمندان خواست تا برای ثبت‌نام همه روزه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن مراجعه کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام افراد در این دوره تا 25 آبان‌ماه است، ابراز کرد: همچنین امسال نیز همانند سال‌های گذشته سوگواره عاشورایی شهرستان فریدن ویژه اشعار آئینی در شهر داران برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: شاعران می‌توانند آثار خود را که در گذشته در هیچ جشنواره‌ای ارائه نشده به دبیرخانه سوگواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

لازم به ذکر است؛ شهرستان فریدن دارای سه انجمن ادبی بامداد در شهر داران، آسمان آبی در شهر بوئین میاندشت و اورنگ دامنه‌ای در شهر دامنه است.

انتهای پیام/2301/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول