اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران:

اولیا بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: اولیا بازوی توانمند و تأثیرگذار در ساختار آموزش و پرورش هستند که نقش مهمی در پیشبرد اهداف متعالی آموزش و پرورش دارند.

اولیا بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم هفته پیوند اولیا و مربیان این شهرستان ظهر امروز و با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و جمعی از والدین دانش‌آموزان در دبستان آسیه گچساران برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در این مراسم اظهار کرد: هدف هفته پیوند اولیا و مربیان تربیت دانش‌آموزان منطبق با معیارهای دینی و اسلامی در کنار علم‌آموزی آموزش دانش‌های علمی است.

یدالله مرادی ابراز داشت: اگر اهداف آموزش و پرورش، والدین و مربیان، تربیت بهتر دانش‌آموزان باشد و تمرکز بر یک هدف داشته باشیم به طور قطع در رسیدن به اهداف مورد نظر موفق خواهیم شد.

وی با بیان اهمیت توجه به پیوند اولیای دانش‌آموزان با مدارس تصریح کرد: فعالیت انجمن اولیا و مربیان مدارس این شهرستان در سال گذشته مطلوب و اثربخش بوده است.

تعلیم و تربیت آگاهانه نیازمند حضور مستمر و مؤثر اولیا در کنار مربیان است

مرادی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد این انجمن‌ها بر لزوم حفظ و تقویت این جایگاه و حمایت بیش از پیش این انجمن‌ها تأکید کرد.

وی گفت: انجمن اولیا و مربیان هیئتی منتخب از پدران و مادران، دانش‌آموزان و مربیان مدرسه بوده که در کنار هم اهداف مشترکی را دنبال می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران هدف از فعالیت‌های این انجمن‌ها را در راستای پیشبرد اهداف امور آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان دانست.

مرادی یادآور شد: این انجمن پیشنهادها و طرح‌های مفید را به مدیر و مسئولان مدرسه ارائه می‌دهند که این پیشنهادات در اداره هر چه بهتر مدرسه‌ها نقش مؤثری دارد.

وی افزود: تعلیم و تربیت آگاهانه و منطبق با اهداف متعالی نظام آموزش و پرورش با همراهی و حضور مؤثر، عالمانه و مستمر اولیای دانش‌آموزان تحقق می‌یابد.

به گزارش فارس در پایان این مراسم، اولیای دانش‌آموزان با شرکت در انتخابات انجمن اولیا و مربیان، اعضای جدید این انجمن در سال جدید را انتخاب کردند.

انتهای پیام/82014/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول