اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد مرکز تخصصی نماز قم:

مهمترین بخش تبلیغ نماز به دوش خانوادهاست

استاد مرکز تخصصی نماز استان قم گفت: شیوه دعوت به نماز در مباحث تربیتی دارای سه بخش است که مهمترین و بزرگترین بخش تبلیغ نماز به دوش خانوادهاست.

مهمترین بخش تبلیغ نماز به دوش خانوادهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، علی‌اکبر ابراهیم‌پور ظهر امروز در جمع یاوران نماز در عنبرآباد اظهار داشت: بهترین روش دعوت نماز افزایش شناخت خدا در فرزندان است، باید معرفت او نسبت به خدا بالا رود و نعمت‌های خداوند را برای آن‌ها به تصویر بکشیم.

وی افزود: برای دعوت به نماز باید یک سری شناخت از مخاطب داشته باشیم، همه افراد را می‌توان دعوت به نماز کرد و این کار با توجه به منابع شرعی باید انجام شود.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: شیوه دعوت به نماز در مباحث تربیتی دارای سه بخش است که مهمترین و بزرگترین بخش تبلیغ نماز به دوش خانوادهاست.

وی خاطرنشان کرد: باید از احساس و عواطف ظریف و لطیف نوجوانان استفاده کنیم و آن‌ها را به سمت و سوی نماز سوق دهیم، این امر مهم نیاز به فرهنگ‌سازی مناسب دارد.

استاد مرکز تخصصی نماز استان قم گفت: آنچه که از دست ما نسبت به توسعه اقامه نماز بر می‌آید را باید انجام دهیم و در زمینه برپایی با شکوه‌تر نماز جماعت در مساجد تلاش کنیم.

عیسی توکلی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان عنبرآباد در این آیین اظهار داشت: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند تأثیر مطلوبی در جوانان شهرستان داشته باشد تا به نماز، این فرضیه واجب الهی اهمیت بیشتری دهند و با مسائل مربوط به نماز به خوبی آشنا شوند.

انتهای پیام/80005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول