اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی کارگر بنه‌گز مطرح کرد

ارتقای کیفیت لیگ 2 با حضور تیم‌های باتجربه لیگ یک

سرمربی کارگر بنه‌گز گفت: لیگ دو امسال نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت‌تر شده و تیم‌های باتجربه‌تری حضور دارند و سقوط تیم‌های صاحب نام از لیگ یک از دلایل این امر است.

ارتقای کیفیت لیگ 2 با حضور تیم‌های باتجربه لیگ یک

حمید بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به دیر بسته شدن تیم و نداشتن بدنسازی پیش فصل، از روند تیم‌ راضی هستم، در حال حاضر با 19 بازیکن تمرین می‌کنیم که 3 نفر آنها دروازه‌بان هستند.

وی ادامه داد: نیمکت تیم ما خالی است و باید برای ادامه راه به فکر چاره‌ای باشیم در بازی دیروز هم 2 بازیکن باتجربه و اصلی خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم.

بابایی ضمن انتقاد از وضعیت زمین چمن ورزشگاه اهرم تصریح کرد: چند سال پیش که به این زمین آمده بودم شرایط خوبی داشت، نمی‌دانم چه به سرزمین هموار اهرم آمده، گرد و خاک و بادهای فصلی شرایط را برای بازی روی زمین تیم ما دشوار کرده اما ناهموار بودن زمین مشکل بزرگ ماست که امیدوارم مسئولان فکری به حال این زمین کنند، ما می‌خواهیم در حضور هوادارانمان و در همین زمین اهرم بازی کنیم امیدوارم هرچه سریعتر اقدام مؤثری صورت گیرد.

سرمربی کارگر بنه‌گز تصریح کرد: لیگ دو امسال نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت‌تر شده و تیم‌های باتجربه‌تری حضور دارند دلیلش هم مشخص است سقوط تیم‌های صاحب نام از لیگ یک و البته در کنار آن بازیکنان باتجربه و جامانده از لیگ یک، همین اتفاقات باعث شده بازی‌های حساس و بهتری را شاهد باشیم در این میان تیم جوان و کم‌تجربه ما که تازه به لیگ دو صعود کرده در حال تجربه‌اندوزی است تا در ادامه راه نتایج بهتری را کسب کنیم.

بابایی در خاتمه گفت‌و‌گوی خود از مدیریت باشگاه کارگر که شرایط آرام و خوبی را برای او و بازیکنانش مهیا کرده‌اند تشکر و اظهار امیدواری کرد در آینده با گرفتن نتایج بهتر دل هواداران تنگستانی را شاد کنیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول