اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خطاب به شهردار دهدشت:

پاک باشید و خدمتگزار/ به سمت ایجاد درآمدهای پایدار بروید

فرماندار کهگیلویه از شهردار دهدشت خواست در اجرای قانون جسارت داشته و با خدمت صادقانه و پاک به سمت ایجاد درآمدهای پایدار حرکت کند.

پاک باشید و خدمتگزار/ به سمت ایجاد درآمدهای پایدار بروید

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مراسم تودیع و معارفه شهرداران دهدشت صبح امروز در سالن فرمانداری برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این مراسم با اشاره به تقسیمات جغرافیایی شهرستان، جمعیت شهری کهگیلویه را بیش از 70 هزار نفر برشمرد و اظهار داشت: 3/53 درصد جمعیت شهرستان شهری و 4/46 درصد روستایی است.

فرماندار کهگیلویه قدمت شهری دهدشت را در آستانه پنجاهمین سال مدیریت نوین شهری دانست و افزود: شهر دهدشت به عنوان یکی از نقاط متمدن کشور با گذشت سال‌ها چهره شهری خوبی به خود نگرفته است.

جعفری با اذعان به کم‌کاری‌های صورت گرفته در توسعه شهر متمدن دهدشت تصریح کرد: به‌رغم همه زحمات شهرداران فضای سبز شهر دهدشت 10 متر مربع از استاندارد شهری فاصله دارد.

رئیس شورای اداری کهگیلویه تعداد کارمندان شهرداری دهدشت را فراتر از چارت 55 نفری دانست و ابراز داشت: اگر امروز شهرداری در پرداخت مطالبات 227 نفر از کارمندان مانده است به خاطر کثرت نیروی بی‌جایی است که با دخالت‌های دیگران بکار گرفته شده است.

جعفری با تأکید بر تغییر نگاه شهردار جدید ادامه داد: شهردار به هیچ عنوان زیر بار جذب نیرو نرود.

وی برنامه‌محوری را مهمترین درخواست خود از شهردار خواند و گفت: اگر امروز دهدشت را توسعه نیافته می‌بینیم ناشی از بی‌برنامگی و وظیفه‌محوری است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه تسلط بر علم و قانون شهرداری را لازمه کار شهردار دانست و با بیان اینکه شهردار باید جسارت اجرای قانون و «نه گفتن» را داشته باشد افزود: تعامل با مجموعه زیردست و کارا و کارآمد بودن از دیگر خصوصیات یک شهردار موفق است.

جعفری هماهنگی با ائمه جمعه و روحانیون و استفاده از همه پتانسیل‌ها جهت برون‌رفت از توسعه‌نیافتگی را خواستار شد و تأکید کرد: شهرداری را در کارهای عمرانی خلاصه نکنید و نگاه به مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهر نیز داشته باشید.

فرماندار کهگیلویه تسهیل وصول عوارض را مهم تلقی کرد و با اذعان به اینکه تخفیف عوارض به یک معضل اساسی در شهرستان تبدیل شده است ابراز داشت: چنانچه وصول عوارض؛ قانونی باشد نیازی به رایزنی با فرماندار و یا دیگر مسئولان برای تخفیف عوارض وجود ندارد و این کار علاوه بر گرفتن وقت، توان مدیریت را از شهردار سلب می‌کند.

جعفری دفاع از حقوق شهرداری با صدای رسا را از دیگر وظایف شهردار خوب دانست و گفت: ایجاد تعامل با مردم، گرفتن مشارکت مردم در پیشرفت امور باعث موفقیت در کارهای شهرداری می‌شود.

تقویت فرهنگ شهروندی و پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری از دیگر اولویت‌های مهم شهرداری در نگاه فرماندار بود و از شهردار خواست با پاکی و خدمتگزاری صادقانه به سمت ایجاد درآمد پایدار برود.

در پایان این مراسم از زحمات مهندس حجت‌الله تقوی شهردار سابق تجلیل و حکم دکتر جواد تخشا به‌عنوان شهردار دهدشت قرائت شد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول