اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هنرنمایی 180 بسیجی

واقعه غدیر در تویسرکان بازسازی می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان از به صحنه رفتن نمایش بازسازی واقعه غدیر با هنرنمایی 180 هنرمند بسیجی در روز پنج‌‌شنبه دوم آبان‌ماه خبر داد.

واقعه غدیر در تویسرکان بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سعید سعیدی شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه عید غدیر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، با اشاره به اینکه با قیام امام خمینی(ره) علیه طاغوت ارزش‌های دینی احیا شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی توانست نور اسلام را در جهان گسترش داده و زمینه‌ساز بیداری ملت‌های آزادی‌خواه شود.

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم از ولایت است، افزود: شناخت ولایت و درک مبانی آن بزرگ‌ترین سلاح در برابر توطئه دشمنان است.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان، تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه را شاهراه رشد همه‌جانبه جامعه اسلامی دانست و گفت: شناخت و حرکت در مسیر ولایت فقیه راه سعادت جامعه است که همه باید بر آن دقت و توجه ویژه داشته باشیم.

وی در ادامه معرفی روز بزرگ غدیر را برای جامعه امروز امری ضروری دانست و گفت: استکبار و دست نشانده آن تلاش دارند نسل جوان ما را از ارزش‌ها دور کند، پس باید پیوند بین اهل بیت(ع) و جامعه را با احیای رویدادهای اسلام تحکیم ببخشیم.

سعیدی در ادامه از به صحنه بردن واقعه غدیر در تویسرکان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این مهم آماده‌سازی فضای مناسب برای درک قوی از اصول و مبانی ولایت است.

وی با اشاره به بازسازی واقعه غدیر برای نخستین بار در استان قم افزود: هم‌زمان با 33 ناحیه سپاه در کشور در سال 90، تویسرکان نیز برای نخستین بار به نمایندگی از استان همدان نمایش بازسازی واقعه غدیر را انجام داد.

فرمانده سپاه تویسرکان افزود: سال 91 با حضور جمع کثیری از مردم شهرستان برای دومین بار در سالن ورزشی دو هزار نفری الغدیر نمایش واقعه غدیر روایت شد.

این مسئول گفت: روز پنج‌شنبه برای سومین سال واقعه غدیر در قالب نمایش توسط 180 هنرمند بسیجی به مناسبت عید بزرگ غدیر بازسازی می‌شود.

فرماندار تویسرکان نیز احیای رویدادهای اسلام را در شناخت فتنه دشمنان اثرگذارترین ابزار دانست و تأکید کرد: باید در نشر سیره اهل بیت(ع) گام‌های بلندی برداریم چراکه جامعه در تأسی از ایشان سالم و ایمن خواهد بود.

حسین‌علی شرکائی افزود: شناساندن واقعه غدیر به اقشار جامعه در قالب هنر در ترویج دین مبین اسلام نقشی حائز اهمیت دارد.

انتهای پیام/89010/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول