اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار با اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیر قم:

غدیر هویت شیعه و هویت دین مبین اسلام است

یکی از مراجع تقلید قم در دیدار با اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیر سپاه استان قم گفت: غدیر هویت شیعه و هویت دین مبین اسلام است و باید این هویت حفظ شود.

غدیر هویت شیعه و هویت دین مبین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیر خم سپاه استان قم ضمن تبریک عید سعید غدیر و دهه‌ ولایت به همه‌ مسلمانان و شیعیان جهان گفت: بنده از توفیقاتی که در احیای امر ولایت امیرالمومنین (ع) نصیب شما و همکارانتان شده است تشکر می‌کنم و امیدوارم که همه‌ مورد عنایت حضرت ولی‌الله الاعظم ارواحنا فداه قرار بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت غدیر و ضرورت زنده نگه‌داشتن آن افزود: هرچه برای غدیر و زنده نگه‌داشتن این روز تاریخی که عید الله‌اکبر است، انجام دهیم، بازهم کم است و باید بیشتر از این‌ها برای معرفی این عید بزرگ که حقیقت اسلام و حقیقت ادیان آسمانی است، به جهانیان تلاش کنیم.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: غدیر هویت شیعه و هویت دین مبین اسلام است و ادیان آسمانی و دین مقدس اسلام، بدون ولایت حضرت امیرالمومنین علی (ع) ناقص است، بنابراین بر همه‌ شیعیان و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت لازم است که از این عید سعید با عظمت، بسیار زیاد تجلیل کرده و همایش‌ها، کنگره‌ها و جشن‌های بزرگ مذهبی که خالی از مناهی و ملاهی است را برگزار کنند.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه بحمدالله سپاه پاسداران در وظیفه‌ای که تا به حال برعهده گرفته، موفق بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که سپاهیان بتوانند ارزش‌ها و اصول اولیه نظام را که همان ارزش‌های اسلامی است حفظ کرده و رضایت حضرت ولی عصر (عج) را برای خود کسب کنند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول