اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

پیام غدیر پیام وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه پیام غدیر پیام وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان است، گفت: یکی از ارکان دین اسلام در عید غدیر خم نقش بسته است.

پیام غدیر پیام وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی عصر امروز در جشن بزرگ غدیر در جمع دانشگاهیان که در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز بناب برگزار شد، عید غدیر را پیام‌آور وحدت میان مسلمانان دانست و اظهار کرد: عید غدیر خم مهمترین عید اسلامی است و رکن رکین دین اسلام که همان ولایت است، در آن نقش بسته است.

رئیس ستاد غدیر استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به آداب وحدت آفرین روز عید غدیرخم که به آنها در اسلام سفارش شده است، تأکید کرد: آداب عید غدیرخم بیانگر وحدت مسلمین است که باید در عصر حاضر نیز به این امر توجه بیشتری شود.

‌ولایی همچنین با بیان اینکه پیام غدیر پیام وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان است؛ تصریح کرد: یکی از ارکان دین اسلام در عید غدیرخم نقش بسته است.

وی با بیان اینکه عظیم‌ترین اتفاق بعد از بعثت موضوع غدیرخم است؛ گفت: تاکنون هیچ عالم سنی نیز بحث غدیرخم را منکر نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی سپس با اشاره به اهمیت و جایگاه ولایت خاطر نشان کرد: کشوری که در آن سایه ولایت فقیه حاکم باشد، رشد علمی آن 11.5 برابر رشد علمی دنیا می‌شود و این از برکات ولایت است.

‌ولایی با اشاره به تلاش دشمنان برای خدشه‌دار کردن جایگاه غدیر و ولایت گفت: دشمنان 35 سال است در تلاشند تا به این خیمه ضربه وارد کنند؛ ولی موضوع غدیر از جهت معنایی و هم از جهت حکومتی برای ما الگوسازی است.

در این مراسم باشکوه و معنوی حسین غفوریان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب نیز ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و همچنین عید سعید غدیرخم با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در این ایام از سوی دانشگاه پیام نور مرکز بناب گفت: عید غدیرخم پیام آور وحدت میان مسلمانان است و باید برای برگزاری جشنهای این دهه اهتمام بیشتری شود.

همچنین در این جشن که به مناسبت عید سعید غدیرخم از سوی دانشگاه پیام نور مرکز بناب ترتیب یافته بود؛ علاوه بر مولودی‌خوانی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، از اساتید، دانشجویان و کارکنانی که نام آنها «علی» بود با اهداء هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول