اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سیرجان:

غدیر یک مسئله سیاسی و حکومتی است

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه سیرجان گفت: غدیر یک مسئله سیاسی و حکومتی توسط رسول اکرم اسلام (ص) به مسلمانان القا شد تا همه بدانند که ولایت و امامت اصل حکومت در اسلام است.

غدیر یک مسئله سیاسی و حکومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، منوچهر شمس‌الدینی ظهر امروز در نشست خبری که در محل سپاه سیرجان برگزار شد، اظهار داشت: با هدف کیفیت و کمیت بخشی برنامه‌های دهه ولایت و غدیر در سیرجان این برنامه‌ها به سپاه مقاومت و بسیجیان شهرستان محول شده است.

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه سیرجان ادامه داد: شب شعر ولایت، تجلیل از خانواده شهدا، برنامه‌های جشن در مساجد و ادارات، بازسازی واقعه غدیر در روز عید غدیر در محل امامزاده علی با حضور گسترده مردم به مدت یک روز برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تمام امکانات این برنامه تدارک دیده شده است تا بتوانیم این واقعه مهم مذهبی و فرهنگی را آنچنان که در زمان نبی اکرم اسلام (ص) بوده است، شبیه‌سازی کنیم.

شمس‌الدینی با بیان اهمیت توجه به غدیر که یک مسئله سیاسی و حکومتی توسط رسول اکرم اسلام (ص) به مسلمانان القا شد تا همه بدانند که ولایت و امامت اصل حکومت در اسلام است، متذکر شد: پیمان عقد اخوت، برنامه‌های فرهنگی برای نوجوانان و گردهمایی مداحان و قاریان قرآن کریم از دیگر برنامه‌های آماده شده برای ایام غدیر و دهه ولایت در سیرجان است.

انتهای پیام/80015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول