اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

احیای غدیر باعث گسترش تشیع می‌شود

امام جمعه تویسرکان گفت: اگر غدیر را مانند عاشورا احیا می‌کردیم امروز شیعه در اقلیت نبود.

احیای غدیر باعث گسترش تشیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان این که در دهه ولایت وظیفه خطیری عهده‌دار هستیم، اظهار کرد: اگر ما غدیر را مانند عاشورا احیا می‌کردیم امروز شیعه در اقلیت نبود.

وی افزود: هر کجا که هستیم آن مکان را باید مرکز اسلام بدانیم و تلاش کنیم دین خود را با استفاده از فرصت‌ها به دین مبین اسلام ادا کنیم.

امام جمعه تویسرکان زندگی در نظام جمهوری اسلامی ایران را نعمت و فرصت دانست و تصریح کرد: زندگی کردن در حکومت اسلامی فرصتی ارزشمند برای خدمت به خلق خداست و باید شکر گذار آن باشیم وگرنه قدردان نبودن، نعمت را به نقمت مبدل می‌کند.

وی بیان کرد: همه باید خادم مردم و خدمتگزاری خوب باشیم و در همین راستا از عمر خود برای خیر رساندن به نحو کامل بهره ببریم.

موحدی شکوه بیشتر جشن ولایت را در روز عید غدیر در سطح شهرستان خواستار شد و گفت: دستگاه‌های اجرایی همراه با گروه‌های مردمی با حضوری اثرگذار جشنی شاد همراه با شور و شعور را در شهرستان برپا کنند. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه موفقیت هر حکومتی بستگی به مشارکت مردم دارد، یادآور شد: مشارکت مردمی در هر زمان یک اصل است و ما وظیفه داریم آن را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.

امام جمعه تویسرکان یکی از ابعاد نماز جمعه را جلب مشارکت مردم خواند و افزود: اصل نماز جمعه یاد و ارتباط با خداوند است و جلب مشارکت مردم از برکات نماز جمعه محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر نماز جمعه در بطن کارهای ما قرار گیرد بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

موحدی استحکام ارتباط مردم و مسئولان را از جمله برکات حضور در نماز جمعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسئولان مردمی نباشند در حق مردم اجحاف کرده‌اند.

وی از مسجد به عنوان مکانی برای حل و فصل مشکلات جامعه یاد کرد و اذعان داشت: رعایت این اصل اسلامی سبب موفق عمل کردن مدیران می‌شود.

امام جمعه تویسرکان در بخش پایانی سخنانش بر توجه ارزش‌های دینی از سوی همگان به ویژه مدیران تأکید کرد و گفت: اگر مدیری به نماز اهمیت ندهد، هرچه قدر هم کار کند، کار او ارزشی ندارد.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول