اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد:

بانوان برگزیده سی ‌و ششمین دوره مسابقات قرآنی بویراحمد انتخاب شدند

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب و معرفی بانوان برگزیده سی‌ و ششمین دوره مسابقات قرآنی بویراحمد خبر داد.

بانوان برگزیده سی ‌و ششمین دوره مسابقات قرآنی بویراحمد انتخاب شدند

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به سی و ششمین مرحله مسابقات قرآنی در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی در دو گروه خواهران و برادران در رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در یاسوج برگزار شد.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه در این مسابقات دو مقطع سنی شکوفه‌ها (زیر 16 سال) و بزرگسالان (بالای 16 سال) به رقابت پرداختند، اظهار کرد: سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در رشته‌های حفظ یک جزء، 5/ 2 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل برگزار ‌شد.

وی، سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در رشته‌های حفظ یک جزء، 5/ 2 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 30 جزء و حفظ کل ویژه شکوفه‌‌ها و بزرگسالان نیز در رشته‌های 10 جزء، 30 جزء و حفظ کل عنوان کرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه شرکت‌کنندگان پس از کسب حد نصاب نمره و با رأی هیئت داوران در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه می‌یابند، متذکر شد: در مرحله شهرستانی بویراحمد که در یاسوج برگزار شد در رده سنی بالای 16 سال حکیمه گلستانی‌فرد و سیده حوریه اخلاقی در رشته قرائت رتبه‌های اول و دوم و قرائت شکوفه‌ها (زیر 16 سال) مریم جهانبازی‌اصل رتبه اول این رشته را کسب کردند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رشته قرائت برادران (بالای 12 سال) علیرضا مسیح‌پور، سید رضا رضوی و حسین صمدی‌نژاد رتبه‌های اول تا سوم و در قرائت برادران (شکوفه‌ها) مجتبی صداقت و حسین قادری‌نسب رتبه اول و دوم این رشته را کسب کردند.

چرومی اذعان کرد: در رشته ترتیل خواهران زیر 16 سال نیز زلیخا حیدری رتبه اول و ترتیل بالای 16 سال فریبا شریفی‌نژاد، پروین فلاح‌دوست و مهدیس بهروزی رتبه اول تا سوم سی و ششمین دوره مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در دهدشت را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در رشته ترتیل برادران (بالای 16 سال) مجتبی معینی، علی حسین فضیلت‌فر، مجتبی ضرغامی و سید رضا تقوی‌متین به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم و ترتیل برادران (در بخش شکوفه‌ها)علی خلیلی‌پور، باقر شرفیان و کمیل ارجمند نیز رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

چرومی یادآور شد: در رشته حفظ کل بالای 16 سال نیز معصومه عابدی‌راد، زینب محمدی‌نسب و ناهید اژدری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و برادران (بالای 16 سال) محمود آسن رتبه اول این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

مسئول اطلاع‌رسانی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: محمد علی‌پور،عرفان نجات‌زاده و رضا امیری در رده سنی زیر 16 سال و حفظ 5/2 جزء رتبه‌های اول تا سوم این رشته و خواهران مریم فرخیانی، معصومه کهزادی و مریم پوردیان رتبه‌های اول تا سوم این رشته در رده (شکوفه‌ها) را کسب کردند.

چرومی ابراز کرد: در رشته حفظ 10 جزء بالای 16 سال زهرا رحیمی و مرضیه مرتضوی رتبه‌های اول و دوم و رده سنی زیر 16 سال مرضیه ایروان‌خواه و فاطمه کریمی رتبه‌های اول و دوم این دور از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه یادآور شد: در رشته حفظ 10 جزء بالای 16 سال و شکوفه هیچ یک از شرکت کنندگان نتوانستند حد نصاب نمره قبولی این رشته را کسب کنند.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رشته حفظ 20 جزء بالای 16 سال فرشته حیدری، زینب روزیان و زری رایگان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و رده سنی زیر 16 سال نیز فاطمه محمودی رتبه اول این مسابقات را کسب کردند.

این مسئول اطلاع‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در رشته حفظ 20 جزء بالای 16 سال و شکوفه‌ها نیز هیچ یک از برادران شرکت کننده نتوانستند حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند.

چرومی اذعان داشت: در رشته حفظ 5 جزء برادران زیر 16 سال محمد ناصری، علی استواری و مهدی مرادی کشکولی و حفظ یک جزء زیر 16 سال محمد سالاری‌پور، مهدی اوحدی‌نژاد و محمد نجاتی توانستند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رشته را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته حفظ 5 جزء شکوفه‌ها زهرا کاظمی‌خواه، یاسمن جوکار و کلثوم رضایی و حفظ یک جزء شکوفه‌ها آیدا دلینو، مریم کهزادی و فاطمه آسمند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رشته را به خود اختصاص دادند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم برادران 16 آبان و خواهران 17 آبان ماه سال جاری در امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82011/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول