اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان های هرمزگان خبر داد

شرکت 5000 نفر از مددجویان زندان‌های هرمزگان در برنامه‌های قرآنی

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 5 هزار نفر از مددجویان در برنامه‌های قرآنی زندان‌های استان شرکت کردند و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

شرکت 5000 نفر از مددجویان زندان‌های هرمزگان در برنامه‌های قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر سلیمانی پیش از ظهر امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: این مددجویان در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، تفسیر، درک مفاهیم و حفظ قرآن شرکت کردند که بیش از 60 درصد آنان این دوره‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

وی افزود: در این مدت 12 مسابقه قرآنی در زندان‌های استان برگزار شده است که بیش از یک هزار نفر از مددجویان در آن شرکت کردند.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان ترویج آموزه‌های قرآنی را بهترین شیوه برای اصلاح و تربیت مددجویان دانست و تصریح کرد: قرآن کریم نقشه راهی برای رسیدن به سعادت و دوری از ناپاکی است که آموزش آنان به مددجویان در زندان‌های استان جایگاه ویژه ای دارد.

سلیمانی ادامه داد: اگر سبک زندگی براساس آموزه‌های دینی و قرآنی باشد معضلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی جامعه به حداقل می‌رسد.

وی بیان داشت: تمسک جستن به این کتاب آسمانی و عمل به معارف و آموزه‌های آن، باعث ارتقای سلامت اجتماعی و کاهش مشکلات روحی و اخلاقی و بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های دیگر در جامعه می‌شود.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان افزود: قرآن کریم را باید با جذابیت‌های خاصی برای کودکان و نوجوانان آموزش داد تا ضمن استقبال بیشتر، آنان با این فرهنگ غنی و انسان‌ساز وارد جامعه شوند.

سلیمانی تاکید کرد: باید به طور منسجم و با جدیت و تلاش بیشتر آموزه‌ها و برنامه‌های قرآنی را در جامعه ترویج کرد تا از این ظرفیت بسیار بزرگ برای رسیدن به کمال استفاده کرد.

انتهای پیام/88007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول