اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

74 برگزیده آزمون قرآن کریم و نهج‌البلاغه استان بوشهر تجلیل شدند

74 نفر از برگزیدگان آزمون‌های قران کریم و نهج‌البلاغه استان بوشهر مورد تجلیل واقع شدند.

74 برگزیده آزمون قرآن کریم و نهج‌البلاغه استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر یکشنبه‌شب در این مراسم اظهار داشت: توجه به فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه لازم است و همه باید در این مسیر گام بردارند.

حسین کارگر افزود: توجه به مفاهیم ارزشمند نهج‌البلاغه در بین جوانان امری بسیار مهم و ارزشمند است.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز با اشاره به احادیث و روایات قرآنی پیرامون اهمیت غدیر، اذعان داشت: اگر انسان‌ها ارزش و منزلت غدیر را درک می‌کردند و به آن پی می‌بردند، فرشتگان روزی ده بار با آنها گفت‌وگو می‌کردند.

خداکرم یزدان‌پناه به استناد روایات، غدیر را بالاتر از زمین خواند و افزود: ما در برهه کنونی باید با توجه به داشته‌های خود، کلام خدا و امیرالمومنین (ع) را نشر و گسترش دهیم.

وی در ادامه عدم موفقیت برخی مسئولان را در ضعف اخلاص آنان دانست و توفیق مستمر در هر کاری را منوط به اخلاص در بندگی خدا ذکر کرد.

در این همایش تعداد 74 نفر از برگزیدگان آزمون‌های تفسیر قرآن کریم و نهج‌البلاغه استان بوشهر جمعا به ارزش 126 میلیون ریال مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم، رضا اخلاص‌کیش از دشتستان با کسب 287.5 امتیاز رتبه اول، مریم حسن‌زاده از دشتستان با کسب 285 امتیاز رتبه دوم و سیده مریم علیپور از بوشهر با کسب 281.5 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

این برنامه از طرف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر و امور مساجد استان برگزار شد.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول