اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

معرفی برگزیدگان سی ‌و ششمین دوره مسابقات قرآنی ویژه خواهران در کهگیلویه

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، برگزیدگان سی ‌و ششمین دوره مسابقات قرآنی ویژه خواهران در کهگیلویه را اعلام کرد.

معرفی برگزیدگان سی ‌و ششمین دوره مسابقات قرآنی ویژه خواهران در کهگیلویه

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برگزاری مسابقات قرآنی اشاره و اظهار کرد: سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی در دو گروه خواهران و برادران و رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در زینبیه شهر دهدشت برگزار شد.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مسابقات دو مقطع سنی شکوفه‌‌ها (زیر 16 سال) و بزرگسالان (بالای 16 سال) به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در رشته‌‌های حفظ یک جزء، 5/ 2 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل برگزار ‌شد.

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در رشته‌های حفظ یک جزء، 5/ 2 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 30 جزء و حفظ کل ویژه شکوفه‌ها و بزرگسالان نیز در رشته‌‌های 10 جزء، 30 جزء و حفظ کل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

چرومی متذکر شد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات پس از کسب حد نصاب نمره و با رای هیئت داوران در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند.

وی اذعان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات که در دهدشت برگزار شد در رده سنی بالای 16 سال خانم‌ها سحر تجاره، زیور صبوری و زینب پیروزی در رشته قرائت به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و قرائت شکوفه‌ها (زیر 16 سال) زهرا بنام رتبه اول این رشته را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در رشته ترتیل خواهران زیر 16 سال نیز سارا رسم و زهرا درخش به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و ترتیل بالای 16 سال مبارکه دست‌افکن، زهره مومنی و زینب‌السادات الهی‌اطهر رتبه اول تا سوم سی و ششمین دوره مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در دهدشت را کسب کردند.

چرومی یادآور شد: در رشته حفظ کل بالای 16 سال نیز نرگس حسینی، هما بنام و تهمینه خدنگ به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

وی عنوان کرد: آزیتا آذرشب، شیوا پورمحمدی و نجمه محمودی در رده سنی زیر 16 سال و حفظ 5/2 جزء رتبه‌های اول تا سوم این رشته و حفظ 10 جزء بالای 16 سال عافیت دیانت‌خواه، پریسا آتش‌سودا و آسیه بام‌زر و رده سنی زیر 16 سال شیما پورمحمدی، مرضیه راست کردار و زهرا نظریان‌فر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دور از مسابقات را از آن خود کردند.

این مسئول اطلاع‌رسانی در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رشته حفظ 20 جزء بالای 16 سال فاطمه تقوی، سارا محبی‌راد و اکرم ناصری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

مرحله استانی مسابقات قرآنی 17 آبان ‌ماه در یاسوج برگزار می‌شود

چرومی بیان کرد: در رشته حفظ 15 جزء بالای 16 سال صغری اسلامی و حلیمه حمیدی‌ثانی رتبه‌های اول و دوم و حفظ 15 جزء زیر 16 سال نیز زینة الشریعه فروزان توانست رتبه اول این رشته را کسب کند.

وی اذعان کرد: در رشته حفظ 5 جزء شکوفه‌ها زهرا مطهرزاد و عفت کیانی‌اصل رتبه‌های اول و دوم این رشته را به خود اختصاص دادند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در رشته حفظ یک جزء بزرگسال مدینه احتشام‌زاده رتبه اول و حفظ یک جزء زیر 16 سال سمانه تجاره، فائزه صداقت‌پور و مهرنوش آرم رتبه‌های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

چرومی در پایان اضافه کرد: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم خواهران 17 آبان ماه سال جاری در امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82013/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول