اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌حجت‌الاسلام بزرگواری در گفت‌و‌گو با فارس:

مردم بی‌صبرانه منتظر سفرهای استانی ‌روحانی هستند

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: مردم بی‌صبرانه منتظر سفرهای استانی ‌روحانی هستند.

مردم بی‌صبرانه منتظر سفرهای استانی ‌روحانی هستند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: آن گونه که من احساس کرده‌ام آقای روحانی در خصوص سفرهای استانی اعتقاد بیشتری به تمرکزگرایی دارد و ترجیح می‌دهند که مشکلات مردم را در خود مرکز پی‌گیری کنند که البته هر کسی برای خود نظری دارد.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد به سفرهای استانی دولت قبل اشاره کرد و گفت: آن سفرها محاسن و معایبی داشت که حسن آن حضور در میان مردم و لمس مشکلات و عیب آن هم هزینه‌تراشی بود.

بزرگواری با بیان اینکه دولت گذشته کار خود را تمام کرد و دیگر کاری به گذشته‌ها نداریم و امروز را باید ملاک قرار دهیم، خاطرنشان کرد: دولت کنونی می‌تواند محاسن آن سفرها را مد نظر قرار داده و نقاط ضعف را در نظر گرفته و با یک راه میانه علاوه بر رفع مشکلات مردم در مرکز که وظیفه هر دولتی است خواسته‌های آن‌ها را در میان خودشان پاسخگو باشند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با بیان راهکاری برای استفاده بهینه از سفرهای استانی اظهار کرد: دولت می‌تواند به جای حضور در همه جای کشور به مناطقی سفر کنند که مشکلات بیشتری دارند و بر همین اساس سفر به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را برای پی بردن هر چه بیشتر به محرومیت‌ها در اولویت کاری قرار دهند.

بزرگواری تأکید کرد: در استان‌های محروم مشکلاتی وجود دارد که اگر مسئولان عالی کشوری به خصوص رئیس‌جمهور آنها را از نزدیک نبینند امیدی برای رفع آ‌نها نخواهد بود به همین خاطر از دکتر روحانی می‌خواهیم که حضور در چنین استان‌هایی را در دستور کار خود قرار دهند که مردم و مسئولان بی‌صبرانه منتظر هستند.

انتهای پیام/2571‌/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول