اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

سپاه کمک به دولت در مواجهه با مشکل را وظیفه خود می‌داند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: هر جا دولت با مشکل مواجهه شود، سپاه وظیفه خود می‌داند که به دولت کمک کند.

سپاه کمک به دولت در مواجهه با مشکل  را وظیفه خود می‌داند

سردار سالار آبنوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به مطالبات رئیس جمهور از سپاه اظهار داشت: این مطالبات در سطح ملی در حال انجام است و هر جا دولت با مشکل مواجهه شود، سپاه وظیفه خود می‌داند که به دولت کمک کند.

وی افزود: سپاه در سطح استان بازوی کمک به مدیران بوده و در بحث ایجاد وحدت، همدلی، بسیج سازندگی، خودکفایی، اردوهای هجرت و محرومیت‌زدایی با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد سازندگی و دیگر دستگاه‌ها توانسته است، مؤثر باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تأکید بر اینکه حماسه اقتصادی یک راهبرد است، تصریح کرد: حماسه اقتصادی مانند چراغ راه عمل می‌کند و هر کس که نقش خود را در سطح کلان اجرا کند این راهبرد عملیاتی می‌شود.

آبنوش با بیان اینکه حماسه اقتصادی در واقع تعبیر خودکفایی اقتصادی است، بیان کرد: تجربه نشان داده اگر در هر مسئله‌ای به دشمن محتاج باشیم، دشمن در شرایط سخت ما را از آن تحریم می‌کند و می‌خواهد به ذلت بکشاند.

این مسئول با اشاره به اینکه وقتی دشمن هیچ منطقی را نمی‌شناسد، تصریح کرد: وقتی که دشمن هیچ اصولی را رعایت نمی‌کند عقل حکم می‌کند که به خود متکی بوده و به کسی نیازمند نباشیم که این همان معنای حماسه اقتصادی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه تحقق حماسه اقتصادی یک وظیفه همگانی است، عنوان کرد: هر انسان آزاده و با منطقی باید کمک کند تا حماسه اقتصادی محقق شود.

آبنوش خاطرنشان کرد: با مصرف نکردن کالای خارجی، بالا بردن کیفیت کالای ایرانی، توسعه تولیدات داخلی و همکاری همه جانبه دولت و ملت، شاهد تحقق حماسه اقتصادی هستیم.

انتهای پیام/77008/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول