اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لامرد:

تابع سیاست‌های نظام در الحاق فارس به خلیج فارس هستیم

فرماندار شهرستان لامرد گفت: ما تابع سیاست‌های نظام در الحاق فارس به خلیج فارس از طریق شهرستان لامرد هستیم، چراکه این طرح مصوبه شورای امنیت ملی کشور است.

تابع سیاست‌های نظام در الحاق فارس به خلیج فارس هستیم

محمود صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: الحاق فارس به خلیج فارس یک دیدگاه و طرح ملی بوده که همگان تلاش کردند، استان فارس به خلیج فارس متصل شود و در حال حاضر نیز این موضوع قطعی شده است.

وی افزود: ما تابع سیاست‌های نظام در الحاق فارس به خلیج فارس از طریق شهرستان لامرد هستیم، چراکه این طرح مصوبه شورای امنیت ملی کشور است.

فرماندار لامرد با بیان اینکه خدمات به مناطق با الحاق فارس به خلیج فارس بر اساس اولویت برنامه‌ریزی شده است گفت: اعتبارات بسیار خوبی در این زمینه اختصاص یافته است و بر اساس وظایف در راستای ایجاد امنیت پایدار و خدمات‌رسانی گسترده تلاش خواهیم کرد.

صفری ادامه داد: الحاق فارس به خلیج فارس موجب توسعه و پیشرفت چشم‌گیر و سریع مناطق الحاق یافته در آینده نه چندان دور خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد با اشاره به اینکه شایعاتی در برخی سایت‌ها و روزنامه‌های محلی منتشر شده مبنی بر اینکه در الحاق فارس به خلیج فارس اختلالی رخ داده و این طرح متوقف شده است، تصریح کرد: تمام این شایعات را تکذیب می‌کنیم و مردم نیز به این‌گونه شایعات بی‌اساس توجه نکنند و به فکر منافع کلان ملی باشند تا نقطه عطفی برای نظام و استان فارس باشد.

وی خاطرنشان کرد: الحاق فارس به خلیج فارس تامین کننده امنیت شهرهای حاشیه خلیج همیشه فارس است و باید تمام تهدیدها به فرصت تبدیل شود.

صفری اضافه کرد: آینده بسیار روشنی در انتظار مناطق الحاق یافته فارس به خلیج فارس از جوانب مختلف است و مردم این مناطق شاهد پیشرفت و توسعه سریع خواهند بود.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول