اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با فارس:

11 محور مشکلات شاهین‌شهر، میمه و برخوار را برای رئیس جمهور بازگو کردم

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس‌جمهور کشورمان گفت: در این جلسه مشکلات دو شهرستان ذکر شده را در یازده محور برای رئیس‌جمهور گفتم.

11 محور مشکلات شاهین‌شهر، میمه و برخوار را برای رئیس جمهور بازگو کردم

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار امروز مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس‌جمهور کشورمان اظهار کرد: این اولین دیداری بود که مجمع نمایندگان استان اصفهان در مورد معضلات و مشکلات استان اصفهان با حجت السلام روحانی ملاقات داشتند.

وی افزود: در این جلسه هر کدام از نمایندگان استان به طور مختصر مسائل و مشکلاتی که مربوط به حوزه ملی، استانی و شهرستانی اصفهان بود مطرح و فیلمی در حد 15 دقیقه تهیه شده بود توسط نمایندگان مردم همیشه در صحنه اصفهان ارائه شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه موضوع اصلی فیلم ارائه‌شده بیشتر در خصوص مشکلات آب در استان بود، ادامه داد: همان طور که می‌دانید مشکل آب در شرق و به خصوص شمال اصفهان و حتی هم در خود شهر اصفهان پدیده اثرگذار و قابل‌توجه به خصوص در قسمت کشاورزی شده است.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در این جلسه مشکلات دو شهرستان ذکر شده را در یازده محور برای رئیس‌جمهور بازگو کردم به ذکر این یازده محور پرداخت و گفت: نخستین محور ضرورت استعمال و بخشودگی جرائم وام کشاورزان، دومین بیمه محصولات کشاورزی، سومین موضوع اشتغال جوانانی بود که هنوز هیچ‌گونه تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال دریافت نکرده‌اند، چهارم اینکه شاخص‌های محرومیت و برخورداری به صورت شهرستانی تعریف شود، زیرا شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه وبرخوار از شهرستان‌های محروم هستند، پنجم عمده مشکلات آلایندگی در سطح این دو شهرستان را مطرح کردم و ضرورت رفع آن‌ها را خواستار شدم که به هر حال بدترین شرایط آلایندگی در سطح استان را دارا می‌باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار ادامه داد: ششم محرومیت شهر میمه، خورزوق و شهرستان برخوار را مطرح کردم، هفتم ضرورت رفع مشکل فضای آموزشی و مکان ورزشی را خواستار شدم، هشتم موضوع کنار گذر شرق شهرستان شاهین‌شهر و میمه که این کنار گذر به یک آثار باستانی تبدیل شده است و دیگر نمی‌شود به آن پروژه گفت را عنوان نمودم، نهم مشکل چند برابر شدن مالیات‌ها را بیان کردم که در بخش تولید مشکلاتی را به بار آورده است و همچنین قیمت کنتور برق که چندین برابر شده است، دهم حقوق بازنشستگان فولاد مبارکه اصفهان و توجه به رودخانه زاینده‌رود و همچنین در آخرین محور که موضوع مشکلات وام مسکن مهر را برای رئیس‌جمهور بیان کردم.

حاجی دلیگانی با اشاره به پاسخ حجت السلام روحانی به مطالبات نمایندگان مردم اصفهان تصریح کرد: پاسخ رئیس‌جمهور عمدتاً پیرامون این مطلب بود که به هر حال کشور عزیزمان ایران دارای مشکلاتی هست، اما ابتدا از حیث درآمدها بایستی کشور را سروسامان و رونق دهیم تا بتوانیم به این‌گونه مسائل کشور رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/63023/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول