اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 13 رأی موافق

انتخاب نمایندگان شورای شهرستان اصفهان به جلسه آتی موکول شد

انتخاب دو نفر از اعضای شورای شهر اصفهان به عنوان نمایندگان شورای شهرستان اصفهان از مصوبات جلسه علنی امروز شورای شهر بود، اما به دنبال رأی‌گیری از اعضای شورا انتخاب نمایندگان شورای شهرستان اصفهان به جلسه آتی موکول شده است.

انتخاب نمایندگان شورای شهرستان اصفهان به جلسه آتی موکول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، انتخابات داخلی شورای اسلامی شهر اصفهان به منظور انتخاب دو نفر نماینده برای حضور و عضویت در شورای اسلامی شهرستان اصفهان از برنامه‌های شورای شهر محسوب می‌شود.

انتخاب دو نفر از اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان شورای شهرستان اصفهان یکی از لوایح شورا در نخستین جلسه از آغاز فعالیت خود بوده است، اما در این جلسه آقایان معین و زادهوش به عنوان نمایندگان شورای شهر اصفهان در شورای شهرستان اصفهان انتخاب شدند، اما به دنبال اطلاع‌رسانی از سوی شورای شهر این موضوع مطرح شد که در رأی‌گیری برای انتخاب این افراد اشتباه شده است و شورای شهر باید به صورت مجدد نسبت به انتخاب این نمایندگان اقدام کند.

امروز سومین جلسه علنی شورای شهر اصفهان برگزار شد که انتخاب دو نفر از اعضای شورای شهر اصفهان به عنوان نمایندگان شورای شهرستان اصفهان از مصوبات جلسه علنی امروز شورای شهر بود، اما به دنبال رأی‌گیری از اعضای شورا انتخاب نمایندگان شورای شهرستان اصفهان به جلسه آتی موکول شده است.

البته در جلسه امروز اختلاف‌نظر‌های بسیاری در میان اعضای شورای شهر برای تصویب این لایحه وجود داشت که برخی از اعضای شورای شهر عنوان کردند که انتخاب پیشین صحیح بوده است و رأی‌گیری مجدد شورای شهر برای انتخاب این افراد توجیه‌پذیر نیست.

برخی از اعضای شورای شهر رأی‌گیری در جلسه پیشین را برای انتخاب نمایندگان شورای شهرستان مخدوش دانستند و عنوان کردند که رأی‌گیری برای تصویب این لایحه باید به صورت مجدد انجام شود.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول