اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس نهم:

حل مشکل بیکاری و احیای زاینده‌رود در راس مطالبات نمایندگان اصفهان است

نماینده مردم مبارکه در مجلس نهم گفت: حل مشکل بیکاری جوانان و احیای زاینده‌رود و تالاب گاوخونی از مهم‌ترین مطالبات در جلسه دیدار نمایندگان استان اصفهان با رئیس جمهور است.

حل مشکل بیکاری و احیای زاینده‌رود در راس مطالبات نمایندگان اصفهان است

علی ایرانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان در مورد دیدار نمایندگان اصفهان با ریاست جمهوری اظهار داشت: پیرامون اهم موضوعاتی که قاعدتا از سوی نمایندگان مردم استان اصفهان در جلسه امروز صبح با رئیس جمهور مطرح خواهد شد باید به چند نکته اشاره کرد.

وی بیان داشت: در ابتدا مسائلی از سوی مجمع نمایندگان استان با حسن روحانی در میان گذاشته خواهد شد که مبتلاء به همه استان است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس نهم عنوان کرد: از جمله موارد و مشکلاتی که استان را شامل می‌شود و برای همه نمایندگان و مردم اصفهان ارجحیت دارد می‌توان به بیکاری و عدم به‌کارگیری جوانان تحصیل‌کرده و با استعداد اصفهانی علی رغم وجود صنعت‌های بزرگ در این استان اشاره کرد.

این مسئول افزود: موضوع خشکی آب زاینده رود و از بین رفتن تالاب گاوخونی  یکی دیگر از ضروریاتی است که باید در جلسه فردا مطرح شود و خواستار ارائه راهکارهای عملی و اجرایی از سوی دولت یازدهم برای احیای این تالاب مهم فلات مرکزی ایران شویم.

ایرانپور تاکید کرد: همکاری و همیاری و جدیت دولت یازدهم با مسئولان استانی و کشوری مربوطه برای طرح‌های آبرسانی به زاینده رود از دیگر مسائل مهم  مطرحی در جلسه فردا است.

وی گفت: یکی دیگر از مباحث مهمی که از سوی مجمع نمایندگان استان با حسن روحانی درمیان خواهند گذاشت، دارا بودن رتبه اول اصفهان درمیان استان ها به غیر از پایتخت در پرداخت مالیات به امور مالیاتی کشور و به دنبال آن نداشتن رتبه مناسبی در تخصیص اعتبارات لازم عمرانی به این استان از سوی دستگاه مربوطه است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس نهم ادامه داد: مباحث مهم دیگری همچون عقب افتادن پروژه هایی چون ساخت و افتتاح مصلای اصفهان، ورزشگاه نقش جهان و از همه مهم‌تر و حساس‌تر معضل و مشکل بزرگ آلاینده‌های زیست محیطی استان اصفهان است.

این مسئول در پایان اشاره‌ای هم به سفر معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور به اصفهان کرد و اذعان داشت: چنانچه این سفر نتایج عملی و راهکارهای مناسبی برای حل معضل آلودگی کلان شهر اصفهان نداشته باشد، هیچ فایده‌ای نداشته و به عنوان یک سفر موفق نمی‌توان از آن نام برد.

انتهای پیام/2301/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول