اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بازسازی و مقاوم‌سازی 550 کلاس درس در کهگیلویه

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تعداد 922 کلاس درس تاکنون در سطح استان مورد بازسازی قرار گرفته است گفت: در شهرستان کهگیلویه 169 کلاس درس بازسازی و 381 کلاس مقاوم‌سازی شده است.

بازسازی و مقاوم‌سازی 550 کلاس درس در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، شاهرضا دیودیده در حاشیه افتتاح مدرسه 15 کلاسه فرهنگیان در دهدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دبستان 15 کلاسه کوثر ویژه فرهنگیان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد زیربنای دبستان را بیش از 2 هزار متر دانست و تصریح کرد: دبستان فرهنگیان با 2 هزار و 700 متر محوطه و 300 متر دیوار کشی امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی تعداد پروژه‌های در دست اجرای سطح استان را 102 پروژه برشمرد و گفت: تعداد 13 پروژه در سطح شهرستان کهگیلویه وجود دارد.

دیودیده پروژه‌های در دست اجرای کهگیلویه را شامل سه باب سالن ورزشی، یک باب استخر، چهار باب فضای آموزشی و پنج باب نمازخانه عنوان کرد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان در ادامه ابراز داشت: از محل اعتبارات طرح تخریب و بازسازی، تعداد 922 کلاس درس در سطح استان مورد تخریب و بازسازی قرار گرفته است.

دیودیده سهم شهرستان کهگیلویه از این پروژه‌های بازسازی را تعداد 169 کلاس درس دانست و افزود: فضای آموزشی دبستان دخترانه کوثر ویژه فرهنگیان یکی از این مدارس نوسازی شده است.

به گفته دیودیده در تمام مدارس با فضای آموزشی بیش از سه کلاس درس، نمازخانه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان هم‌چنین از مقاوم‌سازی 381 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: در شهرستان کهگیلویه تاکنون 103 کلاس درس مقاوم‌سازی شده است.

انتهای پیام/82016/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول